donderdag 13 februari 2014

White Christmas

Omdat er ook weer mooie stanzen van Tim al eventjes op de markt zijn, heb ik deze gebruikt om te promoten. En...ik heb er weer een kerstkaart bij ;-)
De basis van de kaart is weer met Go Kreatemal frilly # 10 gestanst. Sorry, maar vind het zulke leuke mallen met mooie vormen..
Daarop de nestabilities grand scalloped  circles en grand circles gebruikt. 
Hierop de prachtige ice skates van Tim Holtz. 
Deze keer heb ik een mooi bontrandje langs de laars gedaan en veters door de oogjes gehaald. De ijzers heb ik geverfd met 3d stempelverf van Viva.
Het papier is "Vintage Frost" van Maja Design.
Een paar ijssterren van Bosskut op de laars gezet met een parel.
De tekst (EC0133) gestempeld op een banner (COL1324) en zijn beide van Marianne Design.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* HobbyVision: winter
* Cherish Dit: blonde/bord eller vinter/snø/is 

19 opmerkingen:

  1. Prachtig je kaart Tineke,het papier is ook heel mooi.
    Leuk dat je de ijzers hebt geverfd ,net echt .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke.Superleuk de schaatsen. Mooie kleuren papier en details heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi en gaaf met die grote schaatsen erop, ziet er lekker winters uit!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje, schaatsen zijn zeker heel leuk, maar ook groot denk ik?
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een prachtige kaart! Mooi gedaan met de bontrandjes!! Leuk dat je weer meedoet deze week!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is weer PRACHTIG Tineke je winterkaartje....heel mooi gedaan en succes met de challenges....

    groetjes en een fijne donderdagavond
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke,
    Prachtige kaart, wat zijn de schaatsen leuk, mooi de ijzers en de afwerking met bont, superleuk, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je met deze stans gemaakt. Ik had hem al gezien bij Mar Knutsel. Zij had hem ook gekocht. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Tineke.
    hij is weer super en die schatjes blijven toch geweldig he?
    ik ben blij dat ik ze gekocht hebt nadat ik jou schitterende voorbeeldkaarten er van gezien had.
    die pot met zilver glitter van viva wat jij ook hebt gebruikt op de schaatjes, heeft Gerda voor mij besteld.
    de afwerking met het bond staat geweldig er op.
    fijn weekend en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  10. toffe kaart zeker de schaatsen, kdenk dat ik ze ook zal aanschaffen. groetjes Lodia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi die schaats stans hè Tineke! Het blijft ook mijn favoriet! je kaart is prachtig!!! Fijne avond en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tineke wat een mooie kaart is dat geworden, zeker met die schaatsen en dat bont.Ook die grote mallen zijn mooi om kaart te maken. Staan bij mij nog op m,n verlanglijstje.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt er weer een bijzonder mooie kerstkaart van gemaakt! De ontvanger kan deze straks inlijsten!
    Groetjes,

    Marjolein

    ps. vooral het bontrandje vind ik helemaal het einde, net echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje.
    Mooi die mal van de schaatsen
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwww wat mooi :)

    Bedankt voor het meedoen met onze HobbyVision Challenge "winter".
    Ik wens je heel veel succes :)

    Liefs Jenine xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi very wintry Indeed, I love those skates, great take on the challenge. Caroleanne - Cherish This

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a beautiful winter card.. Thanks for joining our challenge at Cherish This

    BeantwoordenVerwijderen