dinsdag 2 augustus 2016

Genieten van de kleine dingen

Na een paar weken radiostilte ben ik er weer! De vakantie is om, die 2 weken zijn voorbij gevlogen. Andere jaren hadden we 3 weken maar omdat we toch niet weg konden, hebben we het bij 2 weken gelaten. Misschien dat we over een paar weken nog een weekje pakken....
Ik ben in deze weken wel creatief geweest maar papier heb ik niet aangeraakt. In een ander bericht laat ik het wel zien.
Gisteren heb ik het hele huis gesopt, gestofzuigd en gedweild. En ook nog eens alle ramen aan de binnenkant gezeemd van beneden en de 1e en 2e verdieping. 
Vandaag mocht ik van mezelf aan de freubel en heb ik een kaartje gemaakt. Tussendoor nog mee geweest voor de 20 weken-echo van ons a.s. kleinkind.


Met de Window card art van Dutch Doobadoo maakte ik een maritiem kaartje. Al lijkt het nu niet echt zomer....het is het wel ;-)
In de opening heb ik een afbeelding van Pinterest geplakt met ervoor golven.
Op de voorkant staan strandstoelen, een meerpaal met anker en wat koraalmos. In de hoek een stuk visnet en kokmeeuwen.
Bovenaan een tekst gestempeld.
Het design papier komt uit paperpad "Seashore" van Joy! Crafts.

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1276 Tiny's Folding dies - wave, CR1279 Tiny's ocean set
Creatables: LR0232 Anker, LR0424 Bear chair
Clear stamp: EC0163 Eline's mindfulness - geluk

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

Deze weken heb ik totaal niet op blogs geweest. Heb net even snel de laatste dagen in de leeslijst gelezen en zag dat er 2 kaarten van me gewonnen hadden.

Bij Card and Scrap was ik één van de winnaars met deze kaart.


Met de easelcard stond ik in de top-3 bij Dies R Us.
Het blijft leuk als je kaarten uitgekozen worden.

Als je nog vrijkaartjes wilt winnen voor de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen in Den Bosch, kijk dan hier even en laat een reactie achter onder dat bericht.

20 opmerkingen:

  1. Wauw... this card is so pretty! Love it!

    Thank you for joining us at Card and Scrap.

    Jytte, DT :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een super mooie kaart Tineke!!
    Wat is dit een leuk model.
    Gefeliciteerd met je prijzen.
    Erg leuk voor je.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke kaart is dit Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een pracht van een kaart, Tineke.
    En gefeliciteerd met je twee winnende kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart weer Tineke en van harte met de winnende kaarten! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke,
    Wow wat een prachtige zomerse kaart !
    zoveel mooie details .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Just wonderful! Love it!
    Swissie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje
    en gefeliciteerd met je winnende kaarten
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welkom terug Tineke.! Je hebt terecht de prijsjes gewonnen want je kaarten zijn altijs subliem!!
    Wij hebben ook nog vakantie tegoed, kijk er al naar uit!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooi kaartje weer!!! Dat maritieme thema blijft gaaf. En ik herken het wel hoor, eerst in huis alles strak en schoon en dan aan de freubelen. Dat is altijd lekker scrappen.
    Fijne week !!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooi kaartje weer!!! Dat maritieme thema blijft gaaf. En ik herken het wel hoor, eerst in huis alles strak en schoon en dan aan de freubelen. Dat is altijd lekker scrappen.
    Fijne week !!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is weer geweldig. Helemaal super echt een prachtig plaatje zo.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk zo'n zomertafereeltje op het scherm, uit het raam zie ik alleen regen..en regen..Mooi gemaakt weer Tineke en wat leuk dat je met twee kaarten gewonnen hebt, blijft gaaf toch, gefeliciteerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Tineke
    Wauw, dit is ook alweer zo'n schitterende kaart......ik ben er weg van.
    Dank je wel voor je tweede prachtige kaart voor de challenge op het CraftAddiction challengeblog.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een plaatje!
    Dank je wel voor jouw tweede deelname aan onze challenge.
    Ben tevens volgster geworden.
    Groetjes Joyce
    DT Do-it Creatief

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, so beautiful.♥
    Thank you for joining us at Card and Scrap.
    Hugs Line, DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Your card is really a masterpice. I love all that little details you have added. Thank you for joining our Stempeleinmaleins Challenge. Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A stunning beach themed card. I love how your image, papers and embellishments work perfectly together to create the scene. Thanks for sharing with us at Crafty Cardmakers. Sally.x.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fabulous Summer beach scene. The colours are gorgeous. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers.

    Bec

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous card, love the embellishing and the design. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers!

    BeantwoordenVerwijderen