maandag 29 augustus 2016

Happy birthday

Vrijdagmiddag heb ik in de schaduw een kaartje zitten maken. 
Ik had het badje weer gevuld klaar staan voor Martine maar ze had geen zin om erin te gaan... Ze wilde ook knutselen! Dus haar doos met stempels, papier, schaar, stiften en kleurtjes opgezocht en aan de freubel met oma.


Het model van de vuurtoren is een shape mal van Studiolight. 
Het design papier en de afbeelding zijn uit de serie "Romantic Summer" van Studiolight.
Het strandhuisje staat tussen de duinenrand. Op de voorgrond een strandstoel.
Aan de zijkant een meerpaal met een anker eraan en er omheen hangt een reddingsboei die ik van 2 opeenvolgende cirkels maakte. In het zand liggen wat schelpjes.
Bovenaan een scheepstouw met een banner en een kokmeeuw.
Het lichtje in de vuurtoren is een nieuwe enamel dot.

Langs de randen van het kraft en design papier heb ik wat crackle paint gesmeerd.
Ik heb de mal 2x uit kraft geknipt en aan elkaar geplakt met een rillijn aan de onderkant zodat de vuurtoren mooi blijft staan.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1279 Tiny's ocean set, CR1363 Punch die-sea shells
Creatables: LR0418 Ropes, LR0424 Beach chair
Clear stamp: TC0840 Tiny's border-duinen

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

15 opmerkingen:

  1. Erg leuk is de vuurtoren Tineke .
    Grappig dat Martine liever wilde knutselen.
    Gezellig zo samen bezig zijn.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat nautische thema toch leuk!! En je maakt er ook zulke leuke dingen mee. En wat super dat je al zo lekker kan knutselen met Martine en dat je dan ook echt wat kan maken.
    Want zo oud is ze toch nog niet. Met onze oudste (wordt in november drie) kan ik wel knutselen maar dan kan ik zelf niet wat doen. Maar dat komt wel.
    Fijne week!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vuurtoren. Gezellig om zo samen met je kleindochter te knutselen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig werk weer Tineke.
    Ik kan best geloven dat je kleindochter net als oma wil 'werken '…
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kaartje.
    Leuk om samen met je kleindochter te knutselen
    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan, Tineke. Gezellig zo samen aan de knutsel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuke kaart en leuk om met je kleindochter te knutselen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig! Ik ben dol op kaartjes met het thema zon, zee en strand!
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke
    Wat is deze vuurtoren gaaf, je hebt er met al die mooie mallen een supermooie kaart van gemaakt.
    Bedankt voor je deelname bij ATSC.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke ,
    Prachtige vuurtoren gezellig samen knutselen met je kleinkind .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thank you for your lovely contribution
    to our birthday ch.:-)Good Luck !!

    Hugs, Astrid
    DT Kort`O`Mania

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie zomers tafereeltje! Leuke mallen heb je ook hiervoor gebruikt, een prachtig sfeervol geheel. Bedankt voor je deelname bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen