donderdag 18 augustus 2016

Herfst in het bos

Wat een heerlijke zomerdag is het vandaag!.
De hele dag ben ik met Martine buiten geweest en naar het speelveld geweest. Lekker genieten van die zonnestralen. 
Met dit weer denken we helemaal niet aan de herfst maar toch heb ik voor het Marianne Design blog een herfstkaart gemaakt. Daar was het vandaag mijn beurt om met de nieuwste materialen wat te laten zien.


Voor de werkbeschrijving en de materialenlijst verwijs ik jullie naar het Marianne Design blog.


12 opmerkingen:

  1. Tolle Herbstkarte liebe Tineke
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg zin in de herfst...:-), heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een mooi herfsttafereeltje, Tineke.
    En inderdaad prachtig weer vandaag. Ik was met de beide meisjes ook in de speeltuin. We hebben er alle drie van genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende herfstkaart Tineke, wat een geweldige stansjes gebruikt...
    en hier ook genoten van het heerlijke weertje
    ook ik ben met de 2 kleinkids heerlijk buiten geweest heel de dag...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk herfsttafereeltje. Mooie paddenstoel is dat. Er past zoveel bij. Ik houd zelf helemaal niet van de herfst. Nog maar lang genieten van het lekkere weer van nu. Fijn dat je zo lekker genoten hebt met Martine.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zonder het te beseffen komen we steeds dichter bij de herfst ...
    Een heerlijk sfeervolle mooie herfstkaart Tineke ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een gezellig herfstkaartje Tineke!
    Leuk is de paddenstoel .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mye fint som er blid laget siden sist jeg var her :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onwijs leuke kaart, een mooi bostafereeltje en zo leuk die paddenstoel!

    BeantwoordenVerwijderen