vrijdag 26 augustus 2016

Winter

Wat een weertje is het nu hè? Voor velen vast te warm maar ik klaag niet. We hebben lang genoeg gewacht op mooier weer en nu is het dan zo. Gelukkig kan ik er goed tegen maar een paar graadjes minder mag best wel...
Om wat afkoeling te krijgen heb ik gistermiddag in de schaduw deze winterkaart gemaakt terwijl Martine heerlijk in de waterschelp zat te spelen. Maar afkoeling kreeg ik van die sneeuw niet echt ;-)
Deze kaart staat ook op het blog van HobbyVision omdat het daar vandaag mijn beurt is.


Het modelletje van deze kaart is een patroontje van de groep Be Challenged op Facebook.
Het design papier komt uit paper bloc Nordic Winter.
Aan weerszijden een spar, bovenaan hangen de ijspegels en een tak. Naast de spar staat een ton en een bezem.
Een roedel herten staan achter het hek in het gras. 
Verder nog wat sneeuwvlokken.
De randen van het kraft heb ik bewerkt met crackle paint en verder hier en daar wat snowtex toegevoegd.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1288 Tiny's winter village, CR1289 Tiny's deer, CR1335 Punch die- snowflakes, CR1355 Grass, CR1374 Box card (takje)
Creatables: LR0378 Spar, LR0392 Snowy Icicles, LR0433 Broom, LR0434 Barrel
Paper bloc: PK9128 Nordic Winter
CA3104 Snow paper 

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

Het merendeel van de vrijkaartjes zijn verzonden maar van 2 winnaressen heb ik nog geen reactie gekregen. Ellen en Betha Horsmeier-Bouter, als jullie interesse hebben, willen jullie me dan een mailtje sturen? Mijn emailadres is: gwvdlinden@solcon.nl
Jullie hebben tot morgenavond 27 augustus tot 18.00 uur de tijd om te reageren. Wanneer ik niets vernomen heb, trek ik 2 andere winnaars.

12 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi winters tafereeltje op je kaart, Tineke.
    Ook hier vandaag een zwembadje in de tuin. Kids vermaken zich prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart is dit weer. Het is inderdaad erg warm,van mij mag het wel wat minder.
    Ik weet niet of je dit weet,maar als je op je button van je mail klikt doet die het niet. Volgens mij is dat bij alle blogs,want bij mij doet die het ook niet. Ik weet ook niet wat dit is.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart hoor Tineke. Vandaag is het gelukkig bij ons wat minder warm met ook wind erbij dus voelt het zowieso aangenamer aan. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt weer een fris kaartje! Lief met die hertjes. Het papier plakt aan mijn handen, wordt er niet mooier op met vingervlekken!
    Groetjes Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt weer een fris kaartje! Lief met die hertjes. Het papier plakt aan mijn handen, wordt er niet mooier op met vingervlekken!
    Groetjes Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit winterse kaartje Tineke...prachtig gemaakt met het Be Challenged patroontje...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk was dit modelletje vond ik na wat gepuzzel zowaar mij ook gelukt haha.
    Deze kerst versie vind ik echt schitterend! Zo leuk die ijspegels en de roedel hartjes er onder!
    Zo'n schelp als badje is ideaal, ik had er ook eentje toen ze klein waren daarna had mijn moeder het voor de kleinkinderen.
    Verkoeling nee ver te zoeken maar het is nu nog steeds heerlijk hier om buiten te zitten ( volges,eerd met anti muggenspul dan) hihi.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is a fantastic Christmas creation! Thanks for playing at Creative Inspirations this fortnight! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaartjes hier Tineke,
    Crea-groet van Epie

    BeantwoordenVerwijderen