maandag 22 augustus 2016

Winnaars van de vrijkaarten

Bijna was ik het vergeten..... maar ik zou de winnaars bekend maken die met een vrijkaartje naar de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen mogen.


Uit alle reacties hier op mijn blog en op Facebook heb ik de winnaars getrokken.
Degenen die samen met iemand naar de beurs kunnen met een vrijkaartje zijn:
* Mia van den Hardenberg
* Els Thomassen
* Tineke van Iterson

Voor mezelf heb ik ook vrijkaartjes gekregen maar heb ze niet nodig. 
Nu vind ik het leuker om ze te verloten onder degenen die gereageerd hebben.
De gelukkige is geworden:

Willen jullie mij een mailtje sturen? Dan kan ik jullie de vrijkaarten sturen.
Op mijn blog vind je rechtsboven een button met "Email me". Wanneer je daarop klikt, krijg je direct een venster voor een mailtje. 

Ik hoop wel naar de beurs te gaan maar ga weer helpen in de stand van HobbyVision. 
Mocht je het leuk vinden om langs te komen op de dagen dat ik er ben .... Ik hoop er donderdag en vrijdag te zijn. 
Misschien tot dan!


1 opmerking:

  1. Wat geweldig dat ik 2 kaartjes heb gewonnen, dank je wel!! Misschien zie ik je daar.
    Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen