dinsdag 9 augustus 2016

Herfst

Het is vandaag mijn beurt weer om jullie iets te laten zien op het HobbyVision blog
Ik heb ervoor gekozen om met de nieuwste materialen van Marianne Design aan de slag te gaan. Dit is een collectie waar leuke herfstkaarten mee gemaakt kunnen worden.
Nu moet ik eigenlijk nog helemaal niet aan de herfst denken want de zomer is nog lang niet voorbij. Het lijkt al wel een beetje want echt zomers ziet het er nu niet uit....


Voor de basis van de kaart gebruikte ik de Card art tentkaart van Dutch Doobadoo.
Het design papier komt uit paper bloc "Canadian Fall".
Achter de opening zit een afbeelding van Mattie die op de mooie doily zit.
Voorop een tafereel gemaakt van pompoenen, bladeren, eikels, dennenappel, appels, ton en heksenbezem.
Bovenaan een toefje eikenbladeren met een dennenappel en eikeltje.
Verder een spin en spinnenweb gestempeld. 


Hier zie je de doily wat beter....
Om de kaart plat te kunnen versturen, heb ik een extra rillijn gemaakt in het onderste flapje.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftable: CR1336 Punch Die-Autumn leaves
Creatables: LR0286 Tiny's pine cones, LR0373 Acorn with leaf, LR0430 Doily leaf, LR0431 Tiny's pumpkins, LR0433 Broom, LR0434 Barrel
Paper bloc: PK9138 Canadian Fall
Knipvel: MB0161 Mattie's Mooiste - Autumn Bouquet
Clear stamp: TC0841 Tiny's border spider web

Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven om ook met deze materialen aan de slag te gaan.
Een gezellige dag!

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

6 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Tineke!
    Heel leuk model en lief plaatje.
    Hoe krijg je het verzonnen,knap hoor!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, Tineke. Een erg mooi herfsttafereeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Så stilig kort og takk for at du er med
    på utfordringen hos Card and scrap, DT Bente:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje Tineke
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige herstkaart. Toevallig heb ik gisteren ook met deze mal van Dutch Doobadoo een herfstkaart gemaakt. Goede tip om extra rillijntje onderaan te maken zodat de kaart verstuurd kan worden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen