donderdag 27 april 2017

A Star is born - bloghop Dutch Doobadoo

Elke maand komt er een superleuke collectie uit van Dutch Doobadoo. Ook deze maand is het weer schitterend! 
Er is weer heel leuks en dat willen we jullie laten zien door een bloghop.
En zoals jullie gewend zijn, kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo materialen mee winnen. Dus doe gezellig mee!


Wat houdt de bloghop in?
Ga tussen 27 april t/m/ 29 april langs de blogs van de design team leden van Dutch Doobadoo en laat op elk blog een leuke reactie achter.

De volgorde van de bloghop is:
Jolanda Bergmans - Janet - Astrid - Tineke (je bent nu hier) - Monique - Hanny - Anke - Carla - Jolanda de Ronde - Corry - Jenine - Finish Dutch Doobadoo blog

Als je bij iedereen een reactie hebt achter gelaten, ga je naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.

Als het goed is, kom je bij Astrid vandaan. Zo niet, ga dan even terug naar het blog van Dutch Doobadoo om de juiste volgorde aan te houden.

Dit is mijn creatie geworden:


Mijn creatie heb ik gemaakt met card art Dungarees.
Als designpapier koos ik voor een oudere serie "Life by the Sea" van Maja Design. 
(Haha... zie nu dat het wel goed matcht met Koningsdag!)
Alle randjes heb ik ingesmeerd met witte gesso van Dutch Doobadoo.


Het jongenspakje heb ik dubbel gemaakt. Dit past niet in 1x uit het cardstock. 
Aan de bovenkant van het achterste pakje heb ik 1 cm extra eraan geknipt, dat omgevouwen en het voorste pakje hieraan vastgeplakt. 
Het t-shirtje zit alleen aan de bovenkant vast en hangt verder los.


Achter het t-shirtje heb ik een kledinghangertje van kurk gedaan zodat het pakje ook opgehangen kan worden. Meestal is er een lijntje gespannen in de woon- of slaapkamer waar er een kleine is geboren.
Op het t-shirt heb ik nog een tekst gestempeld.


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectable: COL1419 Eline's baby rompertje
Clear stamps: EC0106 Eline's Babies, CS0922 Babyteksten NL
Kurk: JU0948 Adhesive cork
Enamels: PL4501 Blauw & grijs

Je kunt nu weer verder hoppen en naar Monique gaan. 
Vergeet niet om bij iedereen een reactie achter te laten en te eindigen op het blog van Dutch Doobadoo om kans te maken op die leuke prijs!
Veel plezier tijdens deze bloghop en ik hoop dat we jullie hebben kunnen inspireren met de nieuwe collectie!


Een fijne Koningsdag allemaal!!!

27 opmerkingen:

  1. Wow this is gorgeous! Love the shape and all the details on your wonderful card.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt Tineke, leuk om te versturen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel goed verzonnen met die kleerhanger en inderdaad kan deze kaart dan aan het lijntje opgehangen worden. Mooie kaart om te geven en te ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig dit babypakje en wat heb je dat inderdaad leuk gedaan met die kleerhanger! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt dat babypakje. Origineel.
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief babypakje heb je gemaakt
    Leuke met de tekst op het hemdje.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super schattig!
    Dit lijkt me een leuke kaart bij een luiertaart.
    De kledinghanger is het helemaal,is dat van een stans of koop je die los?
    Je hebt een heel leuk babypakje gemaakt, mijn complimenten.
    Bedankt,groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Het kledinghangertje hoort bij collectable COL1419 Eline's baby rompertje van Marianne Design.
      Groetjes,
      Tineke

      Verwijderen
  8. Hele leuke kaart, geweldig dat losse shirtje eronder en het pakje met voor en achterkant. De hanger is ook heel leuk erbij.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is ie leuk geworden dit pakje! Erg leuke mal weer. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo wat een super gave kaart. Prachtig , lijkt wel een echt babypakje
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was even zoeken voor dat ik het bericht had gevonden.....geeft niet.
    Wat een lief kaartje...heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het was even zoeken voor dat ik het bericht had gevonden.....geeft niet.
    Wat een lief kaartje...heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vindt je kaartje heel schattig.
    Echt heel leuk voor als iemand een baby heeft gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee, zo'n kaart!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dit ook een mooie nieuwe mal !! Leuk gemaakt dit kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O wat leuk ga ik zeker aanschaffen zo cute en nogal wat babys op komst in de kennisenkring dus ...
    Gr Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohw wat een schattige kaartjes heb je gemaakt!
    Zo leuk
    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super schattig babypakje heb je gemaakt!!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel schattig babypakje, leuk met het klerenhangertje!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lief, leuk en vooral erg vrolijk en dan ook nog helemaal Hollands het oranje met koningsblauw. Leuk gedaan.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lief baby kaartje Tineke!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, wat is deze leuk!! Ik ben dol op babykaartjes, dus deze mal gaat zéker op mijn verlanglijstje!
    Je hebt er iets leuks van gemaakt door hem dubbel te maken.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat ziet je rompertje er schattig uit Tineke!
    Heel leuk gedaan met het hangertje!
    Prachtige mal is dit van D.D.D
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een leuke geboorte kaart die je zowel kan hangen als neerzetten.Top idee!

    BeantwoordenVerwijderen