donderdag 6 april 2017

Voor jou ... om je op te kikkeren

Leuk zijn de kikkertjes!!! Ideaal ook voor opkikkerkaartjes.
Vorige week is een neef van ons een paar keer opgenomen geweest in het ziekenhuis met hartproblemen. Hij mocht toch weer naar huis nadat bleek dat het vermoedelijk kwam door een infectie die hij had. En gelukkig maar want het is nog maar een jonge knul.


Met de Shape art Square 2 van Dutch Doobadoo maakte ik even snel deze kaart. Het designpapier is uit bloc "Fleurique". Langs de randjes smeerde ik wat witte gesso van Dutch Doobadoo.
Om de afbeelding kwam een cirkel van de passe-partout cirkels. 
Bij de vijver zitten wat kikkers op de bladen van de waterlelie bij de waterlelie en het riet.
Hier en daar zitten wat waterdruppels die ik maakte met de transparante parelpen van Viva Decor.
Er vliegt ook nog een libelle over het water.
Met de parelpen van Dutch Doobadoo maakte ik de pareltjes op de libelle en de oogjes van de kikkers.
Als laatste stempelde ik nog een leuke tekst op de kaart.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftable: CR1360 Basic passe partouts
Creatables: LR0409 Tiny's cattails, LR0459 Tiny's waterlily (S), LR0460 Tiny's waterlily (L), LR0461 Tiny's frogs & dragon
Paper bloc: PK9135 Fleurique
Knipvel: IT593 Tiny's waterlilies
Clear stamp: CS0986 Opkikkertje

4 opmerkingen:

  1. Een schitterend beterschapskaartje Tineke...leuk gedaan met die kikkertjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lrachtige opkikkerkaart Tineke. Leuk tafereeltje. Mooi model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke opkikker kaart Tineke!
    Daar zal je neef echt van opkikkeren.
    Ben zelf erg blij met deze mallen.
    Ook leuk voor een lentekaart.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuk, deze opkikkerkaart. Je neef zal hiervan denk ik wel opkikkeren. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen