woensdag 12 april 2017

Cadeau-envelopjes

Alweer 2 weken geleden werd me door een gemeentelid gevraagd of ik een cadeau-envelop wilde maken. Onze dominee was jarig en er werd geld gegeven.
Ik ging aan de slag en een foto gemaild toen alles nog los zat. De opdrachtgeefster vond het prachtig dus ik kon het afmaken.
Maar ze vroeg ook of ik nog zoiets kon maken want haar man was vergeten te vertellen dat er nog iemand een envelopje zou krijgen. Echter, het moest binnen 1 dag af zijn.....
Ik maakte dus bijna dezelfde nog een keer. Altijd leuker dan een witte envelop ;-)


De envelopjes maakte ik van kraft karton met het langwerpige envelop stencil van Dutch Doobadoo.
Het designpapier zijn al oudere papiertjes "Timepiece" van BoBunny.
De randen smeerde ik in met witte gesso van Dutch Doobadoo.


Uit het papier een (groot) zakhorloge geknipt en ook wat gesso erlangs gesmeerd.
De afbeeldingen van de auto's had nog liggen maar weet niet meer van wie die waren... 
De heer in een mooi pak gestoken en een tekst gestempeld.


Beide envelopjes.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Creatable: LR0289 Silhouet man
Clear stamps: CS0971 Dank je wel, CS0987 Felicitaties

8 opmerkingen:

  1. Dit is zeker veel leuker geven dan een witte envelop. Echt heel mooi gemaakt Tineke.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee superleuke enveloppen Tineke. Mooie warme kleuren en een echte mannelijke uitstraling hebben ze.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn 2 super leuke giftenveloppen Tineke...zo is het inderdaad vel leuker geven...
    Ook je vorige kaartje is een echte topper....heel mooi modelletje ook en prachtige details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De beide envelopjes zijn super gaaf Tineke!
    Daar zullen ze wel blij mee zijn .
    Erg leuk om te geven,en te krijgen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke wat een leuke flopjes heb je gemaakt. Heel mooi stoer!. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn leuk geworden hoor.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen