dinsdag 25 april 2017

Kasteel

De mei-collectie van Dutch Doobadoo ligt vanaf morgen in de winkel.
Voor de mailing ben ik al aan de slag gegaan met card art Castle. Waarschijnlijk heb je deze kaart al langs zien komen.
Ik heb er een stoere jongenskaart van gemaakt voor echte ridders!!


Als designpapier vond ik het paper bloc "Celebrations" er leuk bij passen. Lekker vrolijk!
De open poort heb ik toegesloten met houten deuren. Naast de poort staat een kist met goudstukken. Op de muur heb ik stenen gestempeld.


Nog een kasteel op het kasteel!


De ridder staat in het gras bij het kasteel. In de blauwe lucht zijn er witte wolken die ik maakte met mask Clouds en structuurpasta van Dutch Doobadoo.
Op het label een stoere tekst en het zwaard en schild.


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectable: COL1404 Castle
Craftable: CR1254 Parchment and label, CR1355 Grass
Paper bloc: PK9131 Celebrations
Knipvel: EWK1241 Buddies Boys

7 opmerkingen:

  1. Ziet er fantastisch uit! Ben zeer benieuwd naar nieuwe DDD collectie. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat heb je dit weer gaaf bedacht én gemaakt Tineke. Aan alle details is gedacht.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere kaart Tineke!
    Heb je leuk gedaan.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stoere jongens kaart!
    Inderdaad lekker vrolijk.
    Je kunt er veel op kwijt, leuke details.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke jongens kaart. Dat is al een kadootje op zich.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen