maandag 10 april 2017

Fijne verjaardag

Hebben jullie de layered stempels al gezien van Marianne Design?
Ik vind ze schitterend! En al ben ik helemaal geen stempelfanaat, met deze mooie bloemenstempels moest ik echt wat doen ;-)


Ik ben begonnen om Shape art Frames label 2 over te tekenen op donkerrood cardstock, wit cardstock en op designpapier en uit te knippen. Langs het rode cardstock heb ik wat witte gesso van Dutch Doobadoo gesmeerd.
Alle randen van het designpapier "Summertime" heb ik met de distress tool bewerkt.
De afbeelding is ook uit het designpapier en heb ik in een lijstje gedaan van de basis rechthoek passe partouts. Deze heb ik wat ingekort zodat het mooi past.


De rozen en blaadjes heb ik gestempeld op wit soft finish karton van Elizabeth Craft en alles uitgeknipt. De rozen zijn gestempeld met Pixie dust van Versa magic, Rhubarb Stalk van Memento en een brick kleur van onbekend merk. 
De blaadjes stempelde ik met Aloƫ vera van Versa magic en Ivy van Brilliance. De rozen en blaadjes heb ik wat glitter gegegeven door de wink of stellapen maar is moeilijk te zien op de foto.
Achter de afbeelding zit een label verstopt met een tekst erop en op de rand van het passe partouts zit een vlinder.
De kaart is afgewerkt met acryl hartjes, enamel dots, kant en pareltjes met de parelpen van Dutch Doobadoo.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftable: CR1390 Basic stitch passe partouts rectangle
Creatable: LR0454 Anja's butterfly
Clear stamps: TC0855 Tiny's rose (layering), CS0987 Felicitaties
Enamel dots: PL4509 Christmas


9 opmerkingen:

  1. Ja, ik heb zelf ook 2 sets van de stempels gekocht en ben er helemaal weg van. Deze kaart is ook weer prachtig Tineke! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig Tineke,heel apart.
    Mooi zijn de stempels,wel veel werk .
    Maar het is de moeite waard.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Tineke. Leuk zo met de stempels erbij. Je kaart is weer tip top gemaakt. Mooie materialen en kleuren! Supermooi/ Wat heb je een mooie nieuwe profielfoto op Facebook. Het wordt al een heel kereltje! Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje!
    Leuk met de rozen stempel.
    Mooie details en design papier.
    Leuk gedaan!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bloemen zijn heel mooi. Net als het mooie papier!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende creatie Tineke. Het papier blijft zo mooi om te gebruiken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi papier en een prachtige creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig Tineke! Ik heb 2 van de layered stempels (de tulpen en gerbera's) alleen vind ik de laatste wat moeilijk goed op elkaar te stempelen. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen