donderdag 27 april 2017

Het is hier fantastisch!

Voor het bericht van de bloghop van Dutch Doobadoo even verder scrollen!!!

 Voor de 2e keer kom ik op Koningsdag met een blogpost maar het is mijn beurt op het HobbyVision blog.
Velen weten wel dat ik gek ben op het nautische thema. 
En dat komt goed uit want in de nieuwe collectie van Marianne Design zit weer veel leuks om bij de bestaande nautische materialen te voegen.
Het ligt inmiddels net in de winkel en ik ben er al mee aan de slag geweest.


Het model van de kaart is een patroon van Be Challenged, een groep op Facebook.
Het designpapier komt uit het nieuwe bloc van Eline "Eline's Ocean". De randjes zijn ingesmeerd met witte gesso van Dutch Doobadoo.
De afbeelding in het midden is ook getekend door Eline. 
Er vaart een bootje richting de vuurtoren. Aan de meerpaal hangt een anker die bewerkt is met Inka gold zilver.
Voor het stuurrad ligt een grote klos scheepstouw bij het koraalmos. Er is ook een bijzondere oester gevangen met mooie parel. De parel heb ik uit snowpaper gestanst.
Verder nog een stuk visnet, scheepstouw, schelpen, zeester en kokmeeuwen.
Als laatste nog een tekst gestempeld.
Hopelijk heb ik jullie inspiratie gegeven met de nieuwe collectie.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1279 Tiny's Ocean set, CR1405 Nautical rope, CR1406 Coral, CR1407 Scallop
Creatables: LR0230 Schelpen, LR0231 Vuurtoren, LR0232 Schelpen, LR0417 Porthole, LR0418 Ropes
Paper bloc: PB7052 Eline's Ocean
Knipvel: AK0067 Eline's backgrounds - Ocean
Clear stamp: PL1505 Project NL - Actie
Plakparels: JU0932 Clear, JU0955 Metal
Luxe paper: CA3104 Snow paper


Allemaal een gezellige Koningsdag waarop Willem-Alexander zijn 50e verjaardag mag vieren! 
Hij is in hetzelfde jaar geboren als mij en ook Goris.

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Tineke! Ik ben ook in datzelfde jaar geboren als onze koning en jullie samen.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf gedaan weer Tineke. Dit is weer super gedaan moet ik zeggen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige zee-kaart Tineke! Erg mooi,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende maritieme kaart Tineke. Leuk toch om op deze manier de ouderemet de nieuwe materialen te combineren. Ik ben weg van de spulletjes die je gebruikt hebt. Het "ademt" gewoon "strand".
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stuur hem naar de koning. Past bij deze dag.
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaarten zijn super mooi Tineke!
    Vooral van de zee ,echt een kaart van jou.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je maakt prachtige kaarten en ook met die mooie kleuren en ook die oranje kaart is super.

    Groetjes van Louwina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat is de bovenste kaart weer prachtig gemaakt en ook de oranje kaart is erg leuk! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen