maandag 17 december 2012

60 jaar getrouwd

Vorige week was een echtpaar wat heel lang in ons dorp gewoond heeft 60 jaar getrouwd. 
Dit soort kaarten  heb ik niet meer op voorraad maar de tijd ontbrak me om tussendoor een kaartje te maken. Maar nu toch maar ff tijd voor gemaakt. 
Ik hoop dat ze er blij mee zijn.
Ik heb weer eens een ronde kaart gemaakt. Deze creatable leent zich er super voor.
Hetzelfde plaatje als pas gebruikt maar nu in het rond uitgesneden met de nesties.
Takjes zijn beide van MD en de bloemen van Crealies.
Een stel trouwringen, ook van MD, erbij en het getal 60 is van Tim Holtz. 


42 opmerkingen:

  1. Hij is echt prachtig. Daar zijn ze vast blij mee.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou... als ze hier niet dolblij mee zijn??? Supermooi, Tineke!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi!!ik vind de kleuren super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou tineke als ze hier niet blij mee zijn weet ik het niet hoor
    hij is weer super mooi
    gr gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het een plaatje Tineke !!!
    Deze mal kan je echt voor heel veel
    gelegenheden gebruiken ,hij blijft
    super mooi. Ik heb er een paar kerstkaarten mee gemaakt ,met 1 van jou voorbeelden .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww, wat is dit weer een schitterende kaart Tineke, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke,wat een geweldig moois kaart is dit.
    Echt schitterend!!!
    Prachtige mal hé en dat plaatje is ook zo mooi en het past goed bij zoveel jaar getrouwd.

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend hoor Tineke, leuk om dit soort kaarten te maken hè....je weet eigenlijk altijd wel dat je goed zit met zoiets als dit.....60 jaar getrouwd...wat een tijd hè!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart , zij zullen ze vast heel blij mee zijn.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een hele mooie kaart heb je gemaakt.

    Grotjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kaart Tineke, laatst was ik bij wat oude mensen die ook zoiets kaart kregen vroeg, die man aan mij, wie zijn deze mensen op de foto.. die snapte het niet helemaal meer. Ik hoop niet dat het met die mensen op die leeftijd gebeurd, Je hebt hem leuk afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een Prachtige kaart Tineke
    Liefs Herma (buuf)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Tineke, ik vind ronde kaarten ook altijd zo leuk.
    Deze mal is daar inderdaad super voor.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Tineke,

    Je hebt weer een bjoetie van een kaart gemaakt en die ronde mallen van MD zijn echt super...en blijven mooi..toppertje weer...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook deze ziet er weer schitterend uit Tineke, heel mooi geheel!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje Tineke, die zullen ze vast heel mooi vinden.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Daar zal het 60-jarige echtpaar zeker en vast heel blij mee zijn Tineke.
    Wens je nog een hele fijne avond.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw Tineke dit is echt super zeg, zo mooi, die kleuren, het plaatje, het model, echt een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel mooi kaartje, Tineke.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Tineke
    Dit echtpaar zal hun ogen uitkijken bij zo prachtige kaart!!!!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi kaartje Tineke, ik weet zeker dat ze 'm prachtig vinden!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Bin total begeistert von dieser Karte
    lg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende kaart Tineke!
    Die mal blijft supermooi vind ik.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Natuurlijk gaan ze hier blij mee zijn,het is een prachtige,beetje chique kaart.Attent hoor,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Tineke,
    Ik zou er niet over in zitten of ze hier blij mee zijn.
    Het is een prachtig kaartje geworden!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele mooie ronde vintage kaart Tineke....het plaatje is ook prachtig...
    Leuke stansjes gebruikt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oooh wat een schitterend kaartje Tineke!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Tineke,

    Prachtige mooie kaart met die mooie creatable, die je eigenlijk voor alle gelegenheden kunt gebruiken.
    P.S. ik had j een mail gestuurd maar die kreeg ik terug,ik heb het nu nog eens geprobeerd.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik weet zeker dat ze hem mooi vinden,ik in ieder geval wel mooi gemaakt hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Kan me niet voorstellen dat iemand deze kaart niet mooi zou vinden.
    Het is echt een plaatje op te zien.

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Schitterende kaart heb je weer gemaakt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jee wat een kunstwerkje Tineke, echt prachtig! Ze zullen er vast super blij mee zijn.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. prachtig kaartje, daar zal het bruidspaar vast blij mee zijn.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een geweldige stylvolle kaart!
    Prachtige bloementoef..
    Echt een plaatje super!

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een supermooie en chique kaart, als ze daar niet blij mee zijn...
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw Tineke,deze kaart is prachtig.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw, wat een mooie kaart daar zal het paar vast mee in hun nopjes zijn!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtig kaartje Tineke!!! Vast een schot in de roos:) Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen