vrijdag 28 december 2012

Gefeliciteerd

Op de laatste vrijdag van het voorbij gevlogen jaar laat ik een kaartje zien wat ook op het blog van Hobby Home staat.
Omdat de meesten even genoeg hebben aan kerstkaarten heb ik een verjaardagskaartje gemaakt.
Gerda van Gerda´s Hobbyshop vierde 1e kerstdag haar verjaardag en ik heb deze naar haar gestuurd.
Ik ga er vanuit dat ze ´em inmiddels ontvangen heeft.
Voor deze kaart heb ik de papiertjes uit het blok "Christmas Play" van Tilda gehaald.
Zoals je hier kunt zien, is dit papier niet alleen voor kerstkaarten geschikt.
Een schattig vintageplaatje uitgesnedenen op de postzegel craftable geplakt.
De bloemen zijn van Crealies en de takjes van Marianne Design.
De tekst is een stempel van Crealies.
Het "knijpertje" heb ik uit het papier geknipt. 

Ik lees jullie reacties wel weer als ik terug ben. 
Oma kreeg de opdracht om Martine in bad te doen. Als ze denken dat oma dat verleerd is, hebben ze het mis....;-)

22 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtig kaartje! Deze kleuren zijn ook zo mooi en een hele lieve afbeelding. Ik vind je kraamkado ook heel gaaf! Had nog geen tijd gehad om daar eerder op te reageren.
    Alvast een fijne jaarwisseling!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kaartje!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dat is ook toevallig. Ik plaats een kaart en ik kijk even verder dan zie ik dat ik hetzelfde plaatje als jij gebruikt hebt. Die van jou is ook erg leuk, leuk gedaan hoor met die knijper erbij. En oma`s verleren het nooit om een baby-tje te wassen, geniet er maar lekker van van je kleinkind. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje, idd. dat papier leent zich ook voor dit soort kaarten, ik vind het altijd heel mooi papier.
    Wat heb je allemaal leuke kraamcadeautjes gemaakt zeg! Zo leuk voor hun dat ze elke dag iets uit het pakketje mogen nemen. Ben benieuwd wat er vandaag weer tevoorschijn komt.
    Wat leuk dat je de kleine lekker gaat badderen, dat is altijd zo leuk weer zo een kleintje lekker schoon in de prachtigste kleertjes, het is ook werkelijk een heel schattig baby'tje! Heel veel plezier hoor.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Tineke, Ik blijf een fan van dat mooie papier, heerlijk die frisse kleuren.

    Wat leuk dat je Martine in bad mag doen, heel veel plezier saampjes

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje weer.
    Wat heb je het toch druk Oma;)
    En Oma vind het helemaal niet erg om de kleine meid te badderen!!!
    Geniet er van....voor je het weet is ze 7 mnd en probeer ze te kruipen, haha. Het is een prachtig meisie en ik vind het erg leuk (dus niet storend) om foto's te zien van de kleine prinses.
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb al bij hobbyhome gereageerd maar ik wil nogmaals zeggen dat je kaart beeldschoon is.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Tineke.

    En geniet ervan je kleindochter in een badje te doen :)

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kaartje heb je weer gemaakt, Tineke.
    En geniet maar van het badderen van je kleinkind hoor.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige vintagekaartjes maak jij toch Tineke, iedere keer weer een lust voor het oog....
    En veel plezier met het het in bad doen van martine....geniet er maar lekker van...
    groetjes en fijn laatste weekend van 2013.
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi tineke
    wat een schatje van een vintagekaart! erg lieve kleurtjes!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tineke,
    ..en ??? heb je de kleine dame lekker gebadderd ??? en dat verleer je toch nooit..

    Lief kaartje heb je gemaakt...mooie bloemen weer..leuk plaatje...toppie..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuk kaartje.
    Heerlijk toch om Martine in bad te doen.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een prachtige kaart Tineke! En ik was even niet op de blogs geweest maar wat een fantastisch nieuws lees ik...Super dat de kleine Martine is geboren en dat alles zo goed gaat! Van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter! En het is zooooo genieten om dat kleine hummeltje in bad te doen...Ohh, Tineke, geniet van het oma zijn, het is zo fantastisch!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een plaatje Tineke, ontzettend mooi!!
    Heerlijk he om je kleindochter te badderen, geniet ervan!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart heb je voor Gerda gemaakt Tineke, ik vind hem helemaal prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is weer een super lief kaartje
    Tineke, mooie frisse kleuren en een
    schattig plaatje is het!! Wat leuk dat je Martine in bad mocht doen.
    Wel een beetje eng na zo veel jaren.
    Maar dat zal wel gauw wennen denk ik.
    Geniet er maar van .
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend kaartje van prachtig papier Tineke!!!
    Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een superleuke kaart Tineke. Heel ergmooi gemaakt.Leuk papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen