vrijdag 7 december 2012

Let it snow

Vandaag is het mijn dag om weer iets op het blog van Hobby Home te laten zien, en natuurlijk ook hier.
Het is weer een kerstkaart geworden. 
Zo lang ik er nog zin en tijd voor heb, ga ik gewoon gezellig door. 
Toen ik dit kaartje maakte, had ik niet kunnen denken dat we echt in de sneeuw zouden zitten....
Brrr...ik hou helemaal niet van sneeuw. 
Op winterkaartjes vind ik sneeuw prachtig en als ik door het raam naar buiten kijk ook. Maar verder....nee, van mij mag het zomer worden!!!
Maurice heeft vandaag een dagje sneeuwvrij van school gekregen. Per sms zijn alle leerlingen op de hoogte gebracht dat de school gesloten is.
Dat is ff boffen voor ze ;)
Hilary kreeg geen vrij maar zij is met andere vriendinnen vannacht bij Marinda blijven slapen en haar moeder heeft die meiden afgemeld. Met het OV is het niet te doen om op tijd op school te komen.
De papiertjes komen uit een paperpad van Little Yellow Bicycle.
Het plaatje is van een vintagevel van MD en heb ik op de small oval by Petra (LR0235) gelegd.
Op de Finse ijsster (LR0125) links bovenin heb ik een strik, knoop met scrappersfloss en een sneeuwvlok als bedel gedaan.
Bij sneeuw en sneeuwvlokken hoort ook een sneeuwpop (LR0246) en die heb ik geblend met distressink. Erbij een paar "sneeuwballen" gelegd en hier en daar wat sneeuw met liquid appliqué aangebracht.
De andere sneeuwvlokken zijn gemaakt met een pons.
De tekst is een stempel van C.C. Design.

Deze kaart doet mee bij de challenge:
* Dutch Card Lovers: snowflakes 

Wanneer je naar buiten gaat, let op dat je niet uitglijdt.
Doe voorzichtig!

34 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke,
    Wat is dit toch een schattig plaatje,ik heb er zelf ook een kaart meegemaakt..en die van jouw is ook weer een bjoetie...super..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Tineke!
    Nou hier hebben ze geen sneeuwvrij gekregen hoor, maar gelukkig kunnen we lopend naar school dus dat scheelt!
    Fijne dag, groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje zeg, prachtig!!!!
    Hier geen sneeuwvrij, gewoon naar school met de fiets en de trein, en die rijdt nog op tijd ook!!!
    Fijn weekend!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart weer Tineke !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit weer een schitterende kaart Tineke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook hier iemand die niet van sneeuw houdt!

    Je kaartje daarentegen is prachtig geworden.

    Groetjes en een fijn weekend
    Karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart weer Tineke,
    past helemaal bij weer vandaag, maar het dooit hier eigenlijk ook wel heel erg hard.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat en super leuk kaartje.
    Fijn weekend
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi winters kaartje, ook houd je niet van sneeuw. Mooie sterren erop en wat schattig, die sneeuwballetjes! Fijn dat je meedoet met DCL, Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kaartje, Tineke.
    Dan hadden Hillery en Maurice lekker vroeg weekend. Hihi.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kaartje, mooi die warme kleuren en het plaatje is zo leif met die sneeuwmand ervoor. Super.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een op en top winterse kerstkaart Tineke, ziet er prachtig uit! En wat de sneeuw betreft komen wij er vandaag wat karig af...

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart Tineke, én de snowflakes in de hoofdrol!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi tineke
    had je prachtige kaart al voorbij zien komen en ja het is echt een plaatje geworden!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je kaartje weer prachtig geworden Tineke.
    liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai Tineke,
    Je kaart is weer heel. mooi geworden,mn complimenten!!!
    Fijn weekend,gr jessica wijnhoven
    ps: heb genoten van je links voor de plaatjes...x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat weer een prachtig mooi kaartje Tineke.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig en toepasselijk kaartje Tineke, jij voelde de (sneeuw)bui al hangen....hihihihi

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Tineke,

    Wat een prachtige winterse kaart!
    Mooie kleurencombinatie! Is het plaatje van Gerda's Vintageplaatjes?
    ha, ha, ik moest wel even lachen dat je niet zo van sneeuw houdt. Ik ben er nl zelf gek op!! Natuurlijk is het niet fijn om er door te reizen, maar het maakt het binnen zo gezellig, vooral nu tegen de Kerst!

    Groetjes en een goed weekend,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is weer een snoepie Tineke,heel
    mooi hoor,ik zat juist te denken
    wat moet ik nu weer maken met de sneeuw pop,en ja hoor jij komt met
    je schitterende kaart!!!Bedankt er
    voor .Ik ga gelijk beginnen ,ben
    weer veel te laat begonnen,maar de sneeuw poppen liggen gelukkig al klaar.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi en heel toepasselijk deze kaart Tineke!
    Hier ging de school gewoon door en daarna ging mijn dochter ook nog met een bus vol naar Leuven een musical bekijken die ze zelf in maart op gaan voeren en waarbij zij gitaar speelt.
    Zal wel blij zijn als ze vannacht thuis is!
    Ik moest er door heen voor de fysio, lopend met snowboots was te doen maar al met al ben je toch weer twee uur verder dan......ik vind het mooi maar wel gevaarlijk die prut!
    Jullie ook een fijn winterweekend .
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi kaartje! En dat sneeuwmannetje is zo lief!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaartje en zo toepasselijk met dit weer!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een prachtige winterse kaart, ik heb dat ook hoor, ik vind de witte wereld een prachtig gezicht, maar kijk uit naar het voorjaar.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Tineke,

    Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Tineke

    Wat een schitterend kaartje weer, past heel goed bij het weer van nu.
    Het enveloppenmapje vind ik ook geweldig, het is al een cadeautje op zich.
    Wij waren vandaag lekker thuis en hebben het hier heerlijk in kerstsfeer versierd. Voor de kids ging alles gewoon door.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk vintage winterkaartje Tineke....mooie details erop
    succes met de challenge
    Nou hier in West-Brabant viel het erg mee vandaag met de sneeuw..
    Ik ben nog met de auto met manlief naar de supermarkt geweest...het gaat supergoed met de revalidatie van de heup
    Ik mag binnen al zonder krukken rondlopen...
    een heel fijn weekend
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Tineke, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een bjoetie van een kaart laat je ons weer zien Tineke, schitterend!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik hou ook zo van een beetje romntiek en retro in de kaartjes heel mooi
    malika

    BeantwoordenVerwijderen