maandag 24 december 2012

Slaap kindje slaap...

Dank jullie wel voor de leuke reactie´s op de kraammand. Met veel plezier heb ik eraan gewerkt.
Niet alleen freubel ik graag met papier, ook met stof.
Vandaag laat ik de badcape zien die ik genaaid heb.
En nog een paar foto´s van Martine. 


Bij deze wens ik alle volgers en lezers van mijn blog goede kerstdagen toe.
Juist in deze dagen worden de lege plaatsen extra gevoeld.
Degenen die dierbaren verloren hebben of met ziekte te kampen hebben, wens ik heel veel sterkte! 
 

19 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is Martine toch met haar heerlijke plofwangetjes, kijk er eens vredig in haar wiegje liggen, super. En wat een schitterende badcape heb je voor haar gemaakt. Ik wens jou en allen die je lief zijn hele fijne feestdagen toe Tineke, geniet ervan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat plaatje is Martine ,wat een lekkere dikke wangen heeft ze .De bad cape is ook heel mooi hoor .Ik wil jullie ook goede en gezegende kerst
    dagen toe wensen. Je zal vast een
    paar keer naar je lieve kleindochter gaan.Geniet er maar van !!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit me bij Jannie aan, ook jou wens ik Gezegende Kerstdagen toe en geniet van je kleinkind. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie badcape, Tineke.
    En kijk ze toch eens heerlijk in d'r wiegje liggen. Het is echt hollands welvaren hoor.

    Ik wens jou met allen die je dierbaar zijn gezegende kerstdagen toe.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat een lief schattig meiske!
    Wat ligt ze lekker tevreden te slapen! Echt een wondertje.
    Hele fijne feestdagen voor jullie Tineke!!
    Liefs Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig meisje.
    Heel mooi die badcape.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke,

    Wat een mooie foto's van het kleine wonder...zó lief.. wat mooi is de cape die je gemaakt hebt...

    Wens jou en je familie hele fijne Kerstdagen..Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooo wat een schat van een meissie zeg.
    En wat een mooie cape heb je gemaakt.

    Ik wens jou ook en allen die je lief zijn hele goede feestdagen toe.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje en de bad cape vind ik erg mooi gemaakt.
    ik wens jullie fijne feestdagen en een gezond en creatief 2013.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie Badcape Tineke, je bent ook van alle markten thuis.

    Wat ligt Martine tevreden te slapen in prachtige wieg

    Fijne Kerstdagen
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige badcape Tineke en wat een lieve kleindochter hebben jullie, hele mooie foto,s.

    Ik wens jou en alle die je lief zijn hele fijne kerstdagen.

    Lieve groet van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat genieten!! Wat een plaatje Tineke en je hebt mooie dingen gemaakt.

    Fijne kerstdagen toegewenst!!

    Liefs Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kleindochter ligt daar in dat wegje. Geniet er maar van en ook voor jou en je gezinnetje heel goede dagen toegewenst.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie badcape Tineke!!! Zal ze zeker veel plezier van hebben:):):)
    Prachtige foto's van Martine!!
    Wens jullie allemaal goede dagen.
    Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige foto van je kleindochter
    En super mooie badcape.
    Wens jullie hele fijne feestdagen en voorspoedig 2013.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kindje Tineke zo lief met van die bolle wangen geniet er maar heel veel van want ze zijn zo groot.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wens jou en je familie fijne feestdagen
    nog gefeliciteerd met jullie prachtige kleindochter
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is het een snoepie Tineke en je badcape is ook gaaf!
    Wens jullie ook hele fijne kerstdagen!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Frohe Festtage und ein Hoch auf die Eltern und Grosseltern der kleinen Martine !!!
    Alles Liebe und Gute, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen