woensdag 19 december 2012

Kalender

Eén van de opdrachten die ik had, was een kalendertje.
De kleur had ik door gekregen en verder mocht ik het zelf bepalen.
Het is ook al opgehaald en de opdrachtgever vond het gelukkig mooi. Als de ontvanger er dan ook maar blij mee is ;-)
De papiertjes zijn van Maja Design.
Het vintageplaatje is van een vel van Gerda's Hobbyshop en heb ik op het rechthoekframe van een craftable geplakt. 
De takjes zijn van Noor! Design en Marianne Design, de bloem en vlinder zijn ook van MD.
Op de datumblokjes heb ik vierkantjes gedaan die met een nestie zijn gestanst. Daarop zitten vierkantjes die met een hoekpons zijn afgerond.
De cijfers zijn van een alfabet van Tim Holtz. 
De maanden van het jaar heb ik in Word getypt en op de juiste grootte gesneden.
De overige maanden zitten in een vakje achterop.
Het patroon komt hier vandaan. 

26 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kalender, Tineke.
    De ontvanger zal hier zeker blij mee zijn. Bedankt voor het linkje van het patroon. Je kaart in het berichtje hieronder vind ik ook supermooi. Mag graag bij je langs komen om al het moois bij je te bewonderen.
    Fijne feestdagen en een groet van

    Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kalender is dit
    Tineke ,je bent een er een kei in
    om mooie dingen te maken!!!! Wat een werk zal het geweest zijn .
    Gelukkig is de drukte van de kerst kaarten een beetje over.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende creatie is dit Tineke, heeeeeel mooi. Ik zou maar wat graag zoiets moois krijgen dus dit gaat vast in goede aarde vallen....kan niet anders!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij creatief Tineke,mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de kalenders die je maakt zien er steeds maar weer schitterend uit . .deze is ook weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een super mooie kalender, prachtige details !
    Ik moet hem ook maar eens maken :-)

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh echt super gaaf!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk Tineke die krijgt vast een mooi plekje !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwwwwwwww wat een prachtige kalender heb je gemaakt
    Groetjes Buuf _Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Tineke,
    deze is ook weer super, het is echt een succesnummer van jou..ik zag de kalender ook al voorbij komen voor je moeder en dochter..Leuk dat iedereen zo blij is met deze kalender...zou ik ook zijn...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende vintage kalender Tineke!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Tineke, zeker weten dat hier iemand helemaal blij van wordt!!!! Wat een leuke kalender!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Tineke, wat ziet dat er mooi uit.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Woonde ik maar dicht bij je dan had ik je uitgenodigd voor mijn verjaardag en dan vroeg ik ook zo`n mooie kalender, Hij is heel erg mooi, ik heb geen scor-pal anders maakte ik hem ook wel. Is mijn kaart er nog niet? Ik snap er niets van. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De kalender is prachtig geworden maar ik kan mij voorstellen dat het altijd afwachten is of de opdrachtgever er blij mee is. Even spanneds. maar mooi is het wel. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ontzettend mooi Tineke, deze wil ik ooit ook nog eens maken.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Tineke !!
    Zo'n kalender staat ook nog op mijn (ooit) to-do-lijstje.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat heb je dat weer schitterend gemaakt Tineke, ziet er super uit. Ik vind het een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze is ook weer super, Tineke.
    De ontvangster zal er zeker blij mee zijn.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kalender heb je gemaakt Tineke.
    De persoon die hem krijgt, zal er vast erg blij mee zijn.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooie kalender, schitterend gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Tineke
    Toch niet raar dat de besteller en ontvanger hier blij mee zijn want het ziet er prachtig gemaakt uit!
    Vast hele fijne dagen en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig gworden Tineke!!!!
    Fijne Feestdagen en een gelukkig en gezond 2013!!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen