dinsdag 4 december 2012

Kerstraam

Vrijdag moest Goris voor zijn werk in de buurt van Spijkenisse zijn. Ik ben gezellig meegereden om ff langs Marlous van Doe@ding te gaan. 
Ook Jacqueline reed mee want zij moest daar nog een sintcadeautje kopen. Bij het uitstappen toen we haar thuis brachten, zei ze dat ik thuis in de tas van Marlous moest kijken. Daar zaten 2 pakjes in maar het was nog geen sint??? 
Dus pakte ik de telefoon en zei haar dat. Toch moest ik ze open maken. Er zat een prachtige stans in van een raam en een paperpad van Authentique. Er zat een briefje in de tas waarop stond: Omdat u altijd voor me klaar staat!!!
Nu, is dat niet vreselijk lief??? Lieve Jacqueline, nogmaals bedankt!
Eigenlijk heb ik nog heel veel bestellingen die af moeten maar toch "moest" ik hier snel tussendoor een kaartje mee maken.
Zo'n soort kaart heb ik ook al eens bij Elly en Tini gezien maar net weer wat anders gemaakt.
Het raam heb ik op een muur geplakt en uitgesneden door de laagjes papier. 
De muur is een embossingmal die ik een tijdje gelden voor een prikkie kocht bij Euroland en geblend.
De kaars, kerststerren (grote en kleine) en hulsttakken zijn allen van MD. 
Ook deze heb ik allemaal geblend. 
Ik ga weer snel verder met mijn opdrachten....

34 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje, Tineke.
    Mooi in die muur. Zag hem ook bij Elly.
    Lief van Jacqueline om de twee pakjes stiekem in je tas te doen en dan nog zo'n lief briefje erbij. Dat doet je goed.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke,
    Wat lief van Jacqueline...en wat heb je er een mooie kaart van gemaakt... SUPER...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker lief van je Dochter, wat een prachtige stans. Schitterend Tineke,

    wat gaaf die geemboste muur, die had ik nog niet eerder gezien.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah wat lief van je dochter!!
    En super leuk je kaart!! Wat zijn ze gaaf hè, al die raamstansen??

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat lief van Jacqueline en wat een leuke verrassing, je kaart is prachtig, mooi met de muur op de achtergrond en mooi is het raam.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe eenvoudig ksan het zijn, maar wel erg leuk. Heel erg mooi gemaakt. Leuke kerstrozen heb je gebruikt. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om zo'n schat van een dochter te hebben!!! En lief om jou even tussendoor zo maar te verwennen...Hebben wij ook profijt van want wij zien weer een schitterende kaart dus...bedankt Jacqueline ;-)
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Tineke,

    Je kaart is prachtig, je hebt me op een idee gebracht.

    En wat lieve verrassing, daar wordt je toch weleens stil van denk ik.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend lief van haar en wat een schitterend kaartje heb je ermee gemaakt Tineke, hij is helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een hele leuke kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje.
    En wat heeft je dochter je lekker verwend met een mooie mal
    Groetjes Margreet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart heb je gemaakt Tineke. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Tineke wat lief dat je dat gekregen heb de kaart is leuk geworden,ik ben toevallig ook net bezig met een kaart met een raam maar dat wil nog niet echt lukken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk zo'n dochter, ik heb er ook zo een, Fijn is dat, hè? En wat een mooie kaart, Tineke! Vind die muur ook erg mooi hierbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Tineke,
    Wat een geweldige verrassing! Je hebt er echt iets heel moois van gemaakt, wat leuk die muur zo, het is echt geweldig, ik hou ontzettend van zulke kaarten, ik zit ook steeds te twijfelen over zo een raam, ik had die bij Elly gezien, die is ook zo leuk, dus misschien....
    Hele fijne dag nog, ik hoop weer snel wat te maken, ik ben net klaar met behangen,nu nog wat sauswerk op de overloop en dan ben ik een heel eind, maar de Kerst nadert met rasse schreden, dus ik moet echt nog even aan de bak.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat lief van Jacqueline Tineke.
    Leuk voor Haar dat Je er gauw een prachtig mooi kaartje van gemaakt heb.
    Hij is echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart Tineke.
    Wat lief van je dochter zeg,dat doe je goed.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart Tineke, leuk met de muur zo erbij. Wat ben je verwend door je dochter, echt lief van haar.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat lief zeg om zomaar eens twee kadootjes te krijgen. Echt leuk ook om er gelijk mee aan de slag te gaan. Leuk geheel zo met die muur erachter.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wunderschöne Karte ist total super schön
    lg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat supergaaf dat raam Tinus, mooie kaart zo! En wat superlief van Jacqueline.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig eindplaatje Tineke, erg leuk gecombineerd.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Tineke,wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Jij boft maar met zo'n lieve dochter.
    Ik ben vrijdag middag ook nog bij Marlous geweest zijn we mekaar net mis gelopen denk ik.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig en sfeervol kerstkaartje.
    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een heel mooi kaartje Tineke, ik had gisteren ook een raam gebruikt...leuk effect geeft dat hé...
    Wat lief van je dochter om je zo te verrassen.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk dit kaartje mooi de muur en wat lief van Jaqueline om 2 pakjes voor je te kopen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een lieve verrassing zeg, koesteren hoor, en je kaartje is heel mooi geworden.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat super lief van je dochter!!!!
    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooi, rustig en stijlvol kaartje Tineke. Prachtig is die muur als achtergrond.
    En lief hoor van Jacqueline om mams zo een keer te verwennen Geniet er maar van!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw, dat is zeker een heel lief gebaar zeg, je kaart is prachtig geworden,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen