dinsdag 19 maart 2013

Haakwerk

Pas vertelde ik al dat het haakvirus ook bij Hilary had toegeslagen. Inmiddels heeft ze ook wat waxinelichtjes voor op haar kamer omgehaakt. 
De 3 lichtjes aan de linkerkant heeft ze hetzelfde gehaakt als mij.
Het staat gezellig bij het lijstje wat ik voor haar verjaardag maakte. 
En wat vinden jullie van dit schattige lichtje?
 Lief hè met de roosjes erop. Tenminste, ik vind het een schatje!
De buurvrouw van 2 huizen verder las op mijn blog dat ik tussendoor ook aan het haken was. Omdat zij ook met het virus is besmet, hebben we gezellig wat ideetjes uitgewisseld.
Ik had nog geen tijd gehad om dit uit te proberen maar Hilary wel. Goed gelukt hoor Hilary!
Nog ff een close-up om de roosjes nog beter te kunnen zien.

Groetjes van Hilary

32 opmerkingen:

  1. Wat schattig Hilary,prachtig die roosjes er op echt gaaf hoor.Je bent
    net zo creatief als je moeder.
    Ga zo door!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat is dat gaaf zeg weer iets anders dan die mooie kaarten

    groetjes uit het koude westland

    liefs Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig zeg! Heel mooi gemaakt, de roosjes zijn ook echt geweldig, wat fijn zo een buurvrouw die dat ook doet, zo kan je eens wat uitproberen van elkaar, deze zijn in elk geval heel mooi gelukt!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een ontzettend leuk gedaan, heel mooi.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwww wat mooi Hilary vooral het potje met de roosjes vind ik prachtig

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig tineke ja vind het ook super heb jij daar toevallig patroontje van met die roosjes vind het zo schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is zeker goed gelukt, super mooi met de roosjes. leuk plaatje zo.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi geworden Tineke, de bloem vind ik ook errrug mooi gehaakt.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gemaakt maar ook heel erg leuk. de bloemen zijn erg mooi gehaakt. Het staat wel erg leuk allemaal
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dit er allemaal weer super uit Tineke, dat heeft Hilary prachtig gedaan en zo gezellig om met de buuf ideetje uit te wisselen, helaas haken kan ik echt niet.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tineke,
    Wat prachtig gedaan,leuk, creatieve moeder/creatieve dochter, die met de roosjes is echt prachtig...complimenten voor Hilary...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit staat zo gezellig en de complimenten voor Hilary! Ze heeft het haakvirus goed te pakken...de roosjes zijn ook fantastisch... misschien heb je er een beschrijving van? Bij mij is het haken ook weer hip. Ik ben nu aan een poncho voor mijn kleindochter bezig...zo leuk om te doen. En tussen door de potjes, ze zijn hier heel populair. Grappig dat dit dan weer zo leuk kan zijn!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wooow tineke....Hilary heeft het van geen vreemde die creatieve uitspattingen....geweldig mooi haakwerk heeft ze gemaakt....
    TOPPIE!!!
    Groetjes Rosina








































    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw dit heb Hilary prachtig gemaakt zeg en dat lichtje met de roosjes is echt toppie zeg.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat mooi, vooral die met de roosjes is een echte beauty, mooi zeg zijn de roosjes.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw dat ziet er gaaf uit, prachtig!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze heeft het niet van een vreemde Tineke. Het ziet er schitterend uit en wat zal het gezellig staan op haar kamer.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit moet een heel werk geweest zijn, maar je hebt het prachtig gedaan hoor!
    Heel mooi vind ik ze en past idd prachtig samen!

    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het ziet er ook wel heel schattig uit hoor.

    Groetjes cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het ziet er ontzettend gezellig uit,Hilary heeft een mooie hand van haken vindt ik,mooi gelijkmatig,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk zeg . . hier is het haakvierus ook al toegeslagen. de roosjes zijn ook schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is echt zo moeder zo dochter,
    leuk hoor,
    Heel mooi gemaakt en die roosjes, wat mooi!!!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ooo, ze zijn echt schitterend Hillary!
    Wat lief die roosjes!
    Waar heb je dat leuke patroontje vandaan?
    Ze staan echt heel leuk bij dat mooie lijstje van je Tineke.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou, Tineke, ze heeft het ook van geen vreemde hoor.
    Leuk om zo samen bezig te zijn.
    Het staat ook heel gezellig zo bij elkaar.
    Complimenten aan Hillary!

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat prachtig Hilarij.
    Die roosje zijn erg mooi.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De creatieve tijd is echt zo Moeder zo Dochter.
    Ik vind het echt knap werk Hilary.
    Het ziet er echt schitterend mooi uit.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. De creatieve tijd is echt zo Moeder zo Dochter.
    Ik vind het echt knap werk Hilary.
    Het ziet er echt schitterend mooi uit.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat mooi allemaal!!!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een beauty's!!!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen