vrijdag 8 maart 2013

Spring has sprung

Gisteren was het echt genieten maar ook vandaag. Want Martine komt elke week alle 2 deze dagen. 
Ook opa genoot mee vandaag. Omdat hij de laatste 5 weken achter elkaar (ook de zaterdagen en een paar zondagen) gewerkt heeft, had hij een dagje vrij genomen.
Met ons drietjes zijn we boodschappen wezen doen. Om de beurt hebben we de kinderwagen geduwd ;-)

Woensdag was ik aan een kaartje begonnen en gisteravond heb ik het afgemaakt.
Een lentekaartje en ook buiten is het nog volop lenteachtig. Maar als we het weerbericht moeten geloven, krijgen we weer kouder weer en zondag zelfs weer sneeuw.....:(
Alle materialen zijn van Marianne Design. Het papier komt uit 2 paper blocs: Springtime en Hello sweet baby!
Het bankje staat op de grote ovaal van Petra van Dam. Op het bankje de gieter, ernaast staan buxusboompjes in gezellige bloempotten.
Een kruiwagen vol met klimop die gesnoeid is.
Vogels en vlinders voor de gezelligheid erbij.
De tekst is een stempeltje van studio G.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij de challenges:
* Just a note: lentekaart
* Creapaleis: dieren
* Kleurenfestijn: lente/voorjaar

42 opmerkingen:

  1. Hé . . lekker de lente op je kaart. Mooi hoor, ik wou dat het buiten net zo mooi was als op je kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lige til at blive i forårs humør af. knus morkaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer mooi Tineke, je hebt zo zin om op het bankje neer te ploffen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig en sfeervol kaartje Tineke

    Fijn weekend
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is hij weer mooi Tineke.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart met al die nieuwe materialen van marianne.
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge van kaartjes inspiratie.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, dat bankje ziet er wel heel uitnodigend uit.
    Zo.........dus jullie mochten om de beurt de kinderwagen duwen hihi, leuk zeker om oma te zijn?
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooooooo,Tineke wat een schitterende kaart, ik heb het vergroot bekeken, schitterende details.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje weer Tineke!!

    Geniet van Martine, zo leuk die kleintjes he...en ze groeien als kool.
    Ga vanavond ook weer even lekker knuffelen met Dewi ;-)

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach, Tineke, das ist wieder eine sooooo schöne Karte von dir
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wunderschön, deine Frühlingskarte.So viele schöne Papiere und Stanzer!!!
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk vrolijk kaartje! Inderdaad lenteachtig. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuk kaartje.
    Heerlijk zitten in de tuin.
    Heel wat beter als die sneeuw die ze voorspellen.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou als het op dit kaartje geen lente is weet ik het niet meer, wat ontzettend leuk gemaakt, mooie details,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super leuk kaartje weer! hoe krijg je het toch voor elkaar om dat bankje uitgesneden te krijgen, of heb je het geknipt?

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bij jullie mag het nog steeds voorjaarsachtig zijn Tineke, hier in Friesland was het vandaag al guur en koud!! Maar des te meer kan ik genieten van jou lente tafereel! Prachtig gedaan, lief met al die mooie nieuwe mallen van MD. Je hebt er weer een schitterende creatie van gemaakt. En lekker om zo samen met je man vandaag een opa en oma dag te hebben!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi tineke
    wat heb je er een prachtig voorjaarstafereeltje van gemaakt,dan moet je niet denken aan de kou die er weer aankomt!!
    maar jullie dag kon zowiezo niet stuk omdat je heerlijk kon wandelen met jullie princesje!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heerlijk toch dat je iedere week donderdags en vrjdags op mag passen, dat is toch echt genieten als oma en opa. Ik zie jullie helemaal voor me in de supermarkt nee nu wil ik duwen, nee nu mag ik hahaha. Je kaartje is weer een plaatje geworden Tineke, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou Tineke,
    Jij kunt echt je hartje ophalen, 2 keer per week komt Martine, wat leuk en natuurlijk ook voor je man, heerlijk genieten...
    Je kaartje is heel erg leuk gemaakt.wat leuk met al die mallen..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje
    Echt mooi
    een heel fijn weekend.
    lieve groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kan me zo goed voorstellen hoe jij (en ook opa natuurlijk) je voelt. Bijna 10 jaar geleden mocht ik dat ook meemaken, want toen is mijn oudste kleindochter geboren. En ik mocht ook twee dagen per week oppassen. Heb zo genoten van die tijd. Kwam natuurlijk ook omdat het jaar daarvoor mijn man was overleden.
    Je hebt gisteren schitterende foto's op je blog gezet en vandaag weer zo'n prachtige kaart. Maar ja Tineke, helaas nog geen lente. Hier ook niet hoor. Het gaat hier weer vriezen, maar ik hoop dat er geen sneeuw meer komt. Ben het een beetje beu.
    Wens je een fijn (freubel) weekend.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat is dubbel genieten zo met 2 dagen op je kleinkind passen !!!
    Pas maar op dat ze straks niet ook blijft slapen 's nachts LOL.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige lente kaart is dit
    Tineke,en wat een mooi papier en mallen heb je gebruikt,een plaatje
    is het weer!! Wat gezellig dat jullie
    met z,n drietjes zijn wezen wandelen.
    Wat zal Martine genieten bij jullie.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een voorjaar op je kaart Tineke,ik wilde dat het er bij mij achter buiten al zo uitzag :) Je hebt de verschillende uitgestanste figuurtjes onderling heel leuk gecombineerd en die sneeuw mogen ze van mij houden,hihi,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Tineke,
    Wat heb je een prachtig lentekaartje gemaakt. Volgens mij heb je hem gemaakt met je gewonnen spulletjes. Erg leuk gedaan. Ik sta elke keer weer versteld van je ideeën. Geniet van je kleindochter, ze staat altijd zo schattig op de foto's. Ben zelf ook weer tante geworden, ook een meisje zo lief.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Tineke

    Wow! Wat vindt ik deze kaart geweldig!!
    Deze is echt zo mooi!
    Heb er geen andere woorden voor eigenlijk, maar dank je wel voor je bijdrage aan KIC Challenges!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een heerlijk gezellig kaartje, Tineke. Echt lente. De tuin wordt weer klaargemaakt voor het mooie weer.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Tineke
    Wat heb je een mooie kaart gemaakt
    Bedankt dat je mee doet aan onze
    KIC challenge
    ik hoop dat je de volgende keer weer mee doet
    en heb je mijn mooie blog al gezien
    groetjes Ria
    word je dan gelijk even volger dat zou ik leuk vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heerlijk om zo te genieten van je kleindochter.
    Wat een leuk kaartje en wat een mooie mallen van Marianne heb je gebruikt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een leuke kaart Tineke, momenteel is het voorjaar weer ver wel, hij mag van mij weer snel terugkomen. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Tineke
    hij is weer helemaal top hoor je kaartje leuk van kleur en ja de mallen van petra ja je weet het ben ik zelf weg van.
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Weinig lente hier, regen regen regen! Maar je kaart is zeker wèl lente, heel mooi en lieflijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een heerlijke voorjaarskaart Tineke. Leuke materialen heb je gebruikt Nou hier is het weer heel wat minder met het weer ma-di was het heerlijk nu regent het en is het koud ongeveer 2 graden. ongezellig! echt weerom tefreubelen bij de kachel. Fijn week-end Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh wat jammer dat het weer zo is omgeslagen hè...ik zie toch liever het voorjaar en dan liefst zoals op jouw kaartje...Prachtig!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Nou meer lente dan dit kan je natuurlijk niet krijgen, wat een heerlijk fleurig kaartje. groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw Tineke hij is weer schitterend, gave kleuren en toppie details!
    Helaas is de lente voorlopig weer voorbij, brrrrrr koud is het.
    p.s. mooie foto's weer van Martine.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

    helaas is de lente vandaag weer voorbij in ieder geval. Het sneeuw en regent hier.

    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.

    Groetjes Linda
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wow wat heb je een super gezellige
    en vrolijke lente kaart gemaakt,
    de fleurigheid is er volop in te
    zien !

    Bedankt voor je deelname aan onze
    Challenge van Kleurenfestijn ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een schitterende kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen