vrijdag 29 maart 2013

Happy birthday

Dank jullie wel voor de lieve opbeurende reacties. Ik begrijp dat ik niet de enige ben. Zou het dan toch een vrouwelijke aangelegenheid zijn?
Vannacht heb ik redelijk geslapen. Het duurde wel even voordat ik in slaap viel en ben wel een paar keer wakker geweest maar in ieder geval meer geslapen dan de 4 nachten ervoor. Wat het is...geen idee. Omdat het zo niet langer gaat, heb ik een afspraak gemaakt op advies van de ha bij het slaapcentrum. Hopelijk kom ik er vanaf....

Terwijl Martine gistermiddag in de box lag te kraaien, heb ik toch een kaartje gemaakt. Stilzitten kan ik niet echt dus dan maar aan de freubel.
Wilde eigenlijk iets voor Maurice maken maar daar moet ik meer bij nadenken. En bij vintagekaartjes hoef ik dat niet.
 Hetzelfde modelletje heb ik al een paar keer gemaakt maar blijft zo leuk. De basis van de kaart is gemaakt met de grand nestie ~labels one~.
Bij het leuke plaatje van de 2 meiskes vond ik het ~Grandma's Schoolbook~ van Pion zo mooi staan.
Het plaatje op het vierkante frame van Joy! crafts geplakt en het frame geblend met babyblauwe inkt.
De bloemen zijn gemaakt met een stans van een craftabe van MD en de takjes en swirls zijn van Magnolia en Cheery Lynn.
De tekst is van Papermania en verder heb ik kant, lint, parelkoord en een bedel gebruikt.

Voor Maurice heb ik gelukkig toch een idee gekregen en hopelijk gaat het me lukken om het af te krijgen.
 'k Vind het niet leuk als ik juist voor hem niks heb.
Of het gelukt is, zien jullie dan morgen wel.
Sorry dat ik even niet op jullie blogs kijk. Hoop het later wel goed te maken.

28 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooi kaartje Tineke.
    Ben benieuwd wat je voor Maurice gaat maken.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje.
    ik hoop voor je dat er wat aan je slaapprobleem te doen is, ik ben ook een slechte slaper, soms zijn er periodes dat ik 2 tot 3 uur per nacht slaap, sterkte er mee.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW, wunderschöän liebe Tineke, schaut sehr Harmonisch aus die Karte
    schönes Osterfest wünsche ich dir
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Du hast wieder eine wunderschöne Karte gemacht. Weiss mit hellblau ist zauberhaft, zusammen mit einem niedlichem Bildchen.
    Liebe Ostergrüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een prachtig kaartje, Tineke. Wat vervelend dat je zo slecht slaapt, 't is te hopen dat er wat aan te doen is. Sterkte!
    Ben benieuwd wat je voor Maurice gaat maken.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, erg mooi bewerkt. En ik ben blij voor je dat je nu wat beter geslapen hebt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoop dat ze je kunnen helpen bij het Slaapcentrum, Tineke! Gaaf zeg, deze kaart. Mooi qua kleur, vorm en zoals altijd zoveel mooie details te bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart.
    Hoop dat ze je bij het slaapcentrum kunnen helpen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Tineke!
    Slaapproblemen, ik weet er alles van, met dat verschil dat ik wel weet waardoor ik niet slaap en gebruik zo nu en dan ook medicatie hiervoor, wat ook lang niet altijd helpt. Voel me nu ook weer een wandelende zombie, 3 nachten geen ook dichtgedaan! Hoop dat het slaapcentrum inzicht kan geven in je slaappatroon, sterkte en succes gewenst.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwww Tineke wat een prachtig kaartje , geweldig die kleuren alles past weer perfect bij elkaar.

    Hopelijk kunnen ze je bij het slaapcentrum je van je slapeloze nachten afhelpen, heel veel succes.

    Fijne Paasdagen
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kleuren Tineke, kleurt ook zo perfect bij het plaatje, zo een model doet het altijd goed vindt ik.

    Slaapse de komende nachten!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tineke,
    Hoop dat het Slaapcentrum uitkomst zal bieden, niet kunnen slapen is een ramp, waar ik alles van af weet.
    Je hebt een lief Vintagekaartje gemaakt, lief plaatje, leuk model en alles weer mooi gecombineerd.
    Fijne Paasdagen, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige kaart Tineke! Prachtig met dit lieve plaatje van de meisjes, schitterende kleurtjes, echt een fantastisch geheel! Ja, meis, dat slapen en vrouwen...maar goed, het kan geen kwaad om eens te horen wat de experts er van zeggen en wie weet kunnen ze wat voor je betekenen! Hele fijne en gezellige paasdagen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje, leuk model hoor!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een pracht van een vintagekaartje Tineke....zulke mooie zachte blauwe kleurtjes, en het plaatje is ook TOP!!
    groetjes en hele fijne paasdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Tineke!!!!
    Succes met je creatie voor Maurice en ik hoop dat je een oplossing kunt vinden voor je slaapproblemen... héél vervelend...
    Fijne paasdagen!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooi kaartje!!
    fijne paasdagen en groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Tineke ,

    Super mooi vind ik dit kaartje helemaal mijn kleuren .

    En ik hoop dat je weer kunt slapen .

    Fijne paasdagen gewenst.

    Groetjes Elle -jeanne


    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw,wat een schattige kaart in die mooie kleur blauw,prachtig en romantisch,lieve groetjes en alvast fijne pasen,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een supermooie kaart!
    Zulke mooie kleurtjes en het plaatje past er inderdaad geweldig bij.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaart is zoals altijd prachtig. Weer heel erg mooi gedaan. Als er bij ons door de meiden slecht geslapen wordt omdat ze bv erg druk zijn voor school zet ik 's avonds een grote pot thee van zonnatura Goede nachtrust. Maar zoiets heb je waarschijnlijk al lang Geprobeert en misschien helpt het wel helemaal niet tegen jouw klachten maar ik wilde het toch maareven als tip meegeven. Wie wet kun je er wel iets mee.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een snoepie is je kaart Tineke,
    prachtige keuren,en het plaatje is
    heel mooi.Een schitterend geheel.
    Gelukkig ga je wat aan je slaap
    probleem doen,dit hou je zo niet vol.
    Ik hoop dat er een oplossing komt.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een beeldschoon kaartje Tineke en die van gisteren trouwens ook!
    Ja, ook erg vervelend dat je zo slecht slaap. Ik heb er gelukkig zelden last van. Goed van je HA dat ie je doorstuurt, hopelijk kunnen ze daar een oplossing bieden.
    Feliciteer je ook vast met de verjaardag van Maurice want ik weet niet of ik morgen nog op blogs kom.
    En natuurlijk hele fijne Paasdagen toegewenst!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Was für eine wunderschöne und ansprechende Geburtstagskarte.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart Tineke.
    Mooie mallen, prachtig papier en hele mooie details heb je gebruikt.

    Ik hoop voor je dat gauw weer lekker kan slapen.

    Fijne paasdagen,

    Greet



    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel erg mooi gedaan Tineke. Voor jouw en je familie een fijne paas. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig mooi kaartje Tineke.
    Echt schitterend.
    Heb fijne paasdagen.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterend kaartje Tinrke!!!!
    Hoop dat ze je in het slaapcentrum kunnen helpen!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen