woensdag 20 maart 2013

Rompertje

Leuk, alle reacties op het haakwerk van Hilary!! 
Het weekend kreeg ik de vraag van iemand of ik nog rompertjes op voorraad had liggen. 
De laatste had ik pas verkocht en nog geen nieuwe meer gemaakt. Dus maandag heb ik er ff 1 gemaakt. 
´k Moet eerst weer een nieuwe lading sokjes halen dan ga ik zorgen dat er weer een nieuwe voorraad is.
Voor het rompertje heb ik papier uit het nieuwe blok van Tilda ~Country Escape~ gebruikt.
Een schattig baby'tje met een nestie uitgesneden.
Kantje langs de hals, parels voor de "drukknoopjes" en met strikjes dichtgestrikt.
Een paar sokjes erin en rompertje is aangekleed. 
Ja, ondanks dat ik er al heel veel gemaakt heb, blijf ik ze leuk vinden.

Officieel is de lente vandaag om 12.02 uur begonnen!
Hier is er niets van te merken want de hele morgen heeft het gesneeuwd. 
Gelukkig "natte" sneeuw maar toch...de lente is nog ver weg....

39 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschoonpapier heb je weer voor het rompertjes gebruikt, ze vliegen in ieder geval je kaarten bak uit.....TOPPIE weer en alweer z n beeldschoon meiske erop.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had haar haakwerkjes nog niet gezien, maar inderdaad mooi geworden, hoor! Je rompertjes blijven schattig, Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze blijven schattig de baby rompertjes,
    Heb jij dat baby plaatje van het internet of is dit van een knipvel?
    Want ik vind het een ontzettend lief plaatje.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een schattig rompertje, Tineke. Hier heeft het ook bijna de hele ochtend gesneeuwd.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer heel leuk zeg! Dat doet het altijd goed hé? Ik heb alleen wel eens een beetje moeite met de sokjes er door te krijgen, ze zijn net een beetje klein, welke koop jij altijd?
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meget, meget sødt baby kort. knus morkaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke
    Ja je romertjes zijn in blogland zeker bekend maar het blijft iedere keer genieten hoe je ze maakt zo mooi en vertederend daar kan ik naar blijven kijken!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit geweldig, erg mooi
    'groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een schatje, ben er nu ook aan bezig, was nog even aan het puzzelen hoe de sokjes moesten, maar nu zie ik het, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. weer een leuk rompertje geworden ga het ook eens proberen om temaken

    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig rompertje tineke....heel leuk om als kraamcadeautje te geven
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er weer schattig uit Tineke.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tineke,
    Je rompertjes blijven echt schattig, deze is ook weer hééééél lief, ik heb het patroon en..nog nooit een gemaakt, als ik zelf moet knippen is het nooit naar mijn zin...dus..mijn sokjes zijkn nog ongebruikt..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze blijven superschattig!!!
    Ook deze is weer heel erg leuk en toch weer anders dan alle vorige.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is ook weer een schatje. Ze blijven mooi.Dit papier is ook supermooi. Je haakwerkjes van gisteren zijn ook leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat weer een schattig rompertje Tineke enne Hilary haar haakwerk is ook prachtig!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je rompertje is weer helemaal te lief en prachtig Tineke, een plaatje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze blijven leuk Tineke, deze is ook weer mooi geworden!
    En hier ook bijna heel de dag lichte sneeeuw :(
    groetjes, agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, Tineke dit vind ik zo ontzettend lief!! Dat blijft mooi he!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Tineke

    Wat zijn die rompertjes toch lief altijd, je hebt er heel mooi papier voor gebruikt Tineke en ik snap helemaal dat ze hier om blijven vragen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig rompertje Tineke.
    En wat heb je mooi gehaakt,echt super die potje.
    Ik mail je is gauw

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoe jij het toch voor elkaar krijgt! Ik heb het ook al een keer geprobeerd maar was niet naar mijn zin...toch maar weer eens een poging doen! Het is weer zo lief en schattig, echt heel mooi Tineke!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is weer een snoepie je rompertje
    Tineke,echt een plaatje,en wat een
    prachtig papier is dit!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het blijven toch schatjes hè, die rompertjes. Een kleinigheidje wat altijd heeeeel erg wordt gewaardeerd.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is het weer een plaatje Tineke, blijf ze zo leuk vinden, maar kom er steeds niet toe om er zelf een te maken.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Blijft een leuk cadeautje, heb hem zelf nog nooit gemaakt, zal het binnenkort eens proberen!

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig rompertje.
    En erg leuk papier
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schattig rompertje Tineke!!!
    Prachtig papier. Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ahh wat een schattig rompertje! Ik heb er ook zo een voor Sarah gekregen. Het is zo'n leuk model. Je hebt hem ook prachtig versierd.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hey die Tientje,

    Wat blijven die pakjes toch leuk!!!
    ze gaan geen moment vervelen en elk pakje is weer even mooi. Echt a la Tineke hoor hihi. Hier zijn er voorlopig geen kleintjes in de familie maar misschien dat ik er eens eentje voor onze nijn ga maken..lol Die past onderhand ook wel babysokjes hihi.

    Succes met de kou...we moeten nog even volhouden. Brrrr.

    Gigagrotegroetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een liefie ze blijven super !
    Ga het ook maar eens proberen ze zijn geweldig...

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik blijf je rompertjes erg lief vinden Tineke, die gaan nooit vervelen

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ze blijven schattig he die rompertjes, deze is ook weer prachtig!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. So eine Karte steht auch noch auf meiner to du Liste .Deine ist aber auch sehr schön geworden.
    Gruß kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  35. So eine Karte steht auch noch auf meiner to du Liste .Deine ist aber auch sehr schön geworden.
    Gruß kiki

    BeantwoordenVerwijderen