donderdag 21 maart 2013

It´s a girl!

Met de nieuwe babyspulletjes van MD ben ik bezig geweest. 
Er worden veel baby´s geboren in onze kerkelijke gemeente dus de voorraad van de babykaartjes slinkt erg snel. Ik probeer de voorraad daarom op peil te houden...
De papiertjes komen uit paper bloc ~Hello sweet baby!~. 
De memoblaadjes en de wieg zijn collectables. Het tabje hoort bij de memoblaadjes. 
Het schattige konijntje komt van een al ouder vel van Eline Pellinkhof maar ik blijf ze leuk vinden.
De stempels die ik heb gebruikt, zijn van Eline's babies.
Verder een geruite strik met luierspeldjes en een kantje gebruikt.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij de challenges:
* Deep Ocean: cute en cuddly
* Divas by design: babies and toddlers 

37 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje.
    Mooie malletjes
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje is dit weer, Tineke.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Tineke ,

    Schitterend is je babykaartje .

    Groetjes , Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje weer zeg, vind het wiegje erg leuk,
    groetjes Lia
    PS: ben nog aan het stoeien met het rompertje haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke,
    Dit is ook weer een superlief kaartje, mooie kleurtjes en mallen, lief met het kantje..helemaal LIEFFF

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. MOOI!! . . ik heb de leuke mal van de wieg ook liggen, maar heb nog even geen tijd om het te maken . . .maar hij is erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig geboortekaartje heel mooi bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is die weer schitterend Tineke, het is weer een toppertje eerste klas.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is weer een leuk kaartje

    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tineke, ik moet wel even lachen om mijn lieve voorganster Trijntje, er is iets niet helemaal goed gegaan... of ik sta er ook wat vaker in dan gewoon... Maar je kaartje is geweldig, prachtig met de nieuwe mallen! Ik heb ze nog niet, volgende week hebben wij hier bij hobbycompleet "de Duif" open dagen en ga ik gezellig bij Hanny langs die dan de demo geeft met de MD mallen...en dan denk ik dat ze ook wel in mijn winkelmandje vallen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Tineke.

    Ik weet niet wat er met Trijntje is, maar volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan.
    Heb wel even moeten lachen hoor!! sorry.

    Maar goed je kaart is erg lief en heel mooi gemaakt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje Tinek IK heb deze materialen ook al. IK vind dit erg mooi. Dus ik zal er binnenkort mee bezig. Jij hebt de kaart weer supermooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief, schitterend babykaartje Tinus, zo mooi gemaakt weer!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een beauty Tineke!!!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi tineke
    wat een lieverd van een kaart met die prachtige mallen en toch leuk als er veel vraag naar jou prachtige kaarten en creatie's is!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schattig kaartje heb je gemaakt, heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superschattig kaartje weer!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig kaartje Tineke!!!
    HEEL LIEVE KLEURTJES OOK.
    GROETJES jANNIE.
    dE COMPUTER DOET VREEMD SORRY.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer zo schitterende kaart Tineke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lekker bezig Tineke, deze is ook weer prachtig, en je rompertjes zijn altijd prachtig.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi babykaartje Tineke...wat is dat en leuke stans van het wiegje....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lief kaartje Tineke, en wat een mooie mal zeg!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit is ook weer een prachtig kaartje, schitterend in die kleurtjes!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi!!! die wieg vind ik wel heel erg leuk!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit is weer prachtig Tineke.
    Groet Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig kaartje!!! Lief hoor!
    Je rompertje is ook schattig en wat heeft Hilary ontzettend mooie lichtjes gehaakt, vind die 'dichte' met de roosjes errruugg mooi, heb je daar een patroon van?

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heel mooi tineke, prachtige kleuren.

    groetjes Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Tineke, wat een schatje weer..IK heb vandaag eindelijk wat nieuwe spulletjes ontvangen!! Hoop morgen tijd te vinden!
    Jouw kaart is echt fantastisch, komplimenten!!Wat een pracht MD collectie hè.

    LIefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Tineke,schitterend kaartje heb je weer gemaakt.
    Bedankt voor je goede wensen.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Goedemorgen Tineke,

    Als je zo'n lief kaartje krijgt, wanneer er weer een nieuwe wereldburger is geboren, dan is dat "n mooi moment in de kraamtijd.
    Chapeau........

    Marijanne
    Nieuw-Vossemeer

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Superlief, mooi en schattig kaartje, Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh Tineke die Karte ist aber auch wieder sehr schön geworden
    Gruß kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  33. This is beautiful. I love the gorgeous image and the colour scheme design and embellishments are fab.
    Thank you so much for joining us at Diva's by design.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schattig babykaartje heb je gemaakt, Tineke...bedankt voor het meedoen bij Divas by Design!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Such a sweet card! Just ordered me this dies and can't wait to recieve it.
    Can I ask you where this round post stamp is from? really sweet ad need to have it:)

    hugs

    BeantwoordenVerwijderen