dinsdag 26 maart 2013

Vrachtwagen

Zaterdag was er een neef van ons jarig en voor hem wilde ik iets maken. 
Omdat hij vrachtwagenchauffeur is, vond ik het leuk om een vrachtwagen te maken.
In Sandra 's Scrapshop vond ik een leuk patroon van een truck met trailer. Alleen heb ik nu de trailer niet gebruikt. 
Nu is oranje niet echt mijn kleur maar omdat zijn vrachtwagen deze kleur heeft, heb ik eens gezocht tussen al mijn papiertjes en ook wat gevonden.
Het papier is een oudere lijn van Bo Bunny.
Zijn eigen kenteken maakt het wat persoonlijker.
In Word getypt en uitgeprint. 
De wieldoppen heb ik gemaakt van brads en spacers.
Ook op de achterkant het kenteken gedaan.
Het was wel het 1e waar hij op lette... en vond het superleuk! 
De "container" is een los doosje wat ik gevuld heb met paaseitjes in bijpassende kleur.
Onder de "container" in de laadbak heb ik geld gelegd.

Deze creatie wil ik mee laten doen bij de challenge:
* GeKi: creatie met oranje

30 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit supergaaf gemaakt voor je neef Tineke, helemaal super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat gaaf gemaakt. ik vind het een toppertje. Zo mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend mooie vrachtwagen heb je gemaakt Tineke en zo mooi in oranje kleur. Bedankt voor het meedoen met de challenge van het Freubelhonk van GeKi.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. p/s ben gelijk volger geworden dan hoef ik niks te missen van je mooie creaties mag ik je ook uitnodigen om volger te worden bij mij.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je gaaf gemaakt zeg!!!
    Helemaal superssss.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg zo'n vrachtwagen en dan ook nog oranje,heel apart om zo je cadeautje te geven.
    En natuurlijk bedankt voor het meedoen aan de challenge bij het Freubelhonk van GeKi.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is echt super gaaf Tineke.
    Echt geweldig.
    Kan me voorstellen dat Je Neef hem heel leuk vond,als vrachtwagen chauffeur.
    En dan ook zijn eigen kenteken,helemaal geweldig.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie vrachtwagen Tineke, een heel origineel en persoonlijk cadeau....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een suuuuper gave creatie Tineke, geweldig!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooh Tineke,
    Wat een klus, maar wel supermooi gedaan, echt een knallende kleur en dan die laadbak vol met eieren..echt super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw prachtig Tineke, is een super leuk en een super mooi persoonlijk cadeautje, zal hij vast erg blij mee zijn!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwwww wat gaaf Tineke!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend gaaf Tineke!
    Ik dit onthouden hoor, mijn broer is ook vrachtwagenchauffeur ;)
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ich kann nur sagen ein Traum
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Tineke,echt super.
    jij kan toch ook alles zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja,hoe bedenk je het!! Super leuk Tineke. Dit is toch geweldig om te geven...lekkere paaseitjes erin en nog een mooie "lading" mee gegeven, echt heel leuk!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Tineke ,

    Wow , wat een mooie vrachtauto voor je neef . Super gedaan .

    Groetjes Elle-jeannne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk gedaan Tineke! Leuk idee zo met de paaseitjes in kleur.
    Ik heb net "gordijntjes" binnen voor de memorybox raampjes, ik zal er binnenkort wat mee plaatsen, als je er ook wil.... dan hoor ik het wel. Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je dat weer mooi gemaakt!
    En je potjes uit de vorige post zijn ook prachtig zeg.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gave truck heb je gemaakt Tineke.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een werk Tineke...maar hij is erg gaaf gaaf geworden!
    Tot en met het nummerbord en inhoud...... :) super mooi gemaakt!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat prachtige vrachtwagen.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige creatie!
    Hopelijk gaat je neef hem wel heel lang bewaren want hier zullen wel heel wat knutseluurtjes in zitten,
    maar ik vind hem super!
    groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. tineke wat heb je dit super gaaf gedaan .
    leuk met die vracht er in.
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is weer heel bijzonder Tineke,wat
    zal je neef dit super vinden.Hoe krijg je het voor elkaar.Sandra heeft
    echt orginele dingen,echt gaaf.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow wat een gave en stoer auto is dit Tineke!! Heel mooi gedaan!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterend Tineke, zo is het wel een heel persoonlijk kadootje geworden.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi gedaan hoor! Handwerk van Oma blijft altijd het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen