dinsdag 5 maart 2013

Slaap kindje slaap...

Al is het officieel nog geen lente, het voelt wel zo aan! Ik heb heerlijk mijn boterhammetje in het zonnetje opgegeten. Later nog een hele poos zitten haken buiten. En dan te weten dat het (volgens de weerman van Rijnmond) volgende week 10 graden kouder wordt.
Daar moet ik maar niet teveel aan denken....

In het gezin waar ik werk is zaterdagmiddag een jongen geboren. Een flinke knul van wel 4120 gram!
Om de ouders, zus en broer alvast te feliciteren, maakte ik dit kaartje voor hen.
Voor deze kaart heb ik het papier ~Little Darlings~ van Graphic 45 gebruikt.
Ook het plaatje en de vlinders komen uit deze serie.
De tekst is van Eline's Babies.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij de challenge:
* Nederlandse kaarten uitdaging: sketch met thema geboorte 

42 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke,
    Superlief kaartje, die serie papier is wel zo supermooi. daar krijg je nooit genoeg van..het is een schatje hoor..weer mooi gedaan..hier is het ook lekker zonnig, daar knapt een mens van op..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje.
    En leuk papier en mooie kleuren.
    Heerlijk he dat zonnetje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en schattig babykaartje.
    Het papier is ook zo leuk.
    Hier schijnt ook lekker de zon en heb lekker m'n was buiten gehangen en is nu al lekker droog.
    mag van mij nog wel even zo blijven.

    Groetjes,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met dit prachtige kaartje zullen de jonge ouders vast dolblij mee zijn Tineke.
    Hier is het ook heerlijk weer. De sneeuw smelt snel, maar volgens mijn buurvrouwtje moet ik nog niet te snel juichen, want er kan altijd nog een nieuwe "lading" komen. Ik hoop echt dat ze ongelijk heeft.
    Geniet nog maar lekker van het weer en ik wens je dan ook een fijne avond.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer een schitterend babykaartje gemaakt Tineke, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk he, is echt genieten buiten, je kaartje is een snoepie, papier is ook zoooooo leuk, moet de mijne even afmaken kan hij ook meedoen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW, diese Karte ist total niedlich und so schöne Papiere hast du genommen
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke
    Een prachtige kaart voor zo flinke knul en laten we nu maar genieten van dit zachte zonnige weer voor het weer omslaat en we de dikke truien weer aan moeten
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer zo,n schattig kaartje Tineke,
    echt een plaatje is het.Het papier
    is ook prachtig!! En de plaatjes
    blijven lief.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het blijft mooi dit papier met deze plaatjes. Een erg mooie kaart vind ik.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend Tineke, een heel mooi kaartje voor zo'n flink mannetje! Het papier is zeker fantastisch, toch nog eens kijken of het nog ergens te bestellen valt! En ook de weerman van Friesland heeft het over dat vervelende koude weer! Vandaag was echt super mooi, lekker zonnetje!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje Tineke
    ik ben helemaal weg van dat mooie papier

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tineke,
    Wat weer een prachtig geboortekaartje!
    Mooi papier en ook leuk bij elkaar gebruikt.
    De griep is weer op z'n retour maar daar heb je het ook mee gezegd.
    Nog zo slap als een vaatdoek.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige babykaart.Het papier is erg mooi. Je hebrtdekaart weer erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wooow, was für eine zauberhafte Babykarte!!!
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend babykaartje en wat een geweldig mooie papierlijn!!! Super...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schattig babykaartje, heel mooi.
    ik kon vanmiddag lekker wandelen met een cliënt, kon ik ook heerlijk van de zon genieten.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauwie gaaf Tineke, wat een schitterende kleuren heb je weer gebruikt voor dit babykaartje!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief kaartje, Tineke.
    Heerlijk weertje zo hè, daar genieten we maar van zolang het kan. Dan hebben we dit tenminste gehad.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een supermooie kaart, Tineke.
    Alles past zo mooi bij elkaar,prachtig.

    Lieve groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooooh wat een plaatje weer Tineke, prachtig!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een beauty zeg! Wat zijn die plaatjes ook leuk zeg!
    Fijne avond
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig mooi kaart, prachtig papier is dat van Graphic 45, daar krijg je nooit genoeg van, zo mooi!
    Heerlijk het zonnetje, daar waren we aan toe. Ik heb ook gisteren al lekker buiten gezeten om mijn boterham te eten, vandaag weer en zelfs zonder jas, zooo lekker.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig kaartje Tineke, super, een heel mooi geheel. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig mooi papier he en je hebt er ook een supermooie kaart mee gemaakt!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een prachtig kaartje Tineke.
    ik vind de kleur ook heel mooi.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hij is super Tineke, mooi papier hé!.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gorgeous baby-card! Lovely papers and such a cute image you have used.
    Hugs, Berit

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat is het weer een prachtig mooi kaartje Tineke.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een superlief kaartje, prachtige kleuren, heel mooi papier, super !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt Tineke,mooie passende papier. Bedankt voor je deelname bij NKU. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw, Tineke wat is je kaart toch mooi!!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuk kaartje.
    Bedankt voor het meedoen bij NKU.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een schitterende kaart Tineke,je hebt je prima aan de sketch gehouden en je plaatje is super! Gezellig dat je weer meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een kaart Tineke, geweldig!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes hennie, DT NKU.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Tineke wat een schitterend kaartje....ik zie hem nu voor het eerst, omdat ik gisteren mijn sketch vergat mee te nemen kon ik hem niet afmaken het is lullig maar mijn kaartje lijkt zonder dat ik jouw kaartje had gezien heel veel op die van jouw ook het zelfde plaatje maar
    ik ga hem toch plaatsen. Wat ik wilde zeggen ik heb hem niet na gemaakt,ik
    hoop dat je dat wil geloven.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Tineke,
    Jouw kaartje en dat van Ghea vielen wel in de smaak bij de NKU, 1ste plek voor Ghea, 2de plek voor jou..gefeliciteerd..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen