zaterdag 1 maart 2014

You're winner!

Een neefje van ons was jarig en viert zijn verjaardag vandaag. Hij houdt van voetbal en ik heb voor hem een voetbalshirtje gemaakt. 
Nu heb ik niks met voetbal maar gelukkig is google geduldig en kun je alles vinden...
Dit is de voorkant van het shirt.
Ik heb een witte dubbele kaart met de vouw bovenaan gesneden. Hierop rode vlakken geplakt.
Alle logo's van internet gehaald en verkleind.
Een houten sterretje van Xenos goud geverfd. 
De achterkant van het shirt ook weer rode vlakken geplakt.
Zijn achternaam heb ik gemaakt van foamletters die ik eens kreeg van een vriendin van Jacqueline.
Het rugnummer is zijn leeftijd en heb ik gestanst met de nieuwe cijfers (COL1347) van MD. 
Aan de binnenkant een vakje gemaakt waar geld in past. Erop een stempel (COL1336) en de voetbal (COL1335) en zijn beide ook van MD.
Nu maar hopen dat dit wel zijn favoriete voetbalclub is.... volgens Maurice wel.
Niet altijd vindt Maurice de cadeautjes leuk maar deze vindt hij supergaaf!

Dit shirtje wil ik mee laten doen bij:
* Kreativ Scrapping: herre/gutt

Gezellig dat er alweer nieuwe gezichten tussen de volgers zitten. Welkom en hopelijk blijf ik jullie inspireren.
Ik zag dat ik de winnaar ben van de  top-3 bij Duymelot met deze kaart
Bij YMAM ben ik met de naaitafel in de top-3 gekomen.
Een hele eer dat mijn kaart en creatie uitgekozen zijn. Bedankt! 

18 opmerkingen:

  1. Heel erg leuke kaart voor deze voetbal fan, knap gedaan! En van harte met je toppertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk deze voetbal kaart!
    Gefeliciteerd met je winnende creaties ze zijn ook prachtig.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke,

    Prachtig, daar zal je neefje zeker blij mee zijn, zo'n mooi voetbal shirt met binnenzak.
    Ik vind het in ieder geval heel erg mooi.
    Op Google kun je bijna alles vinden, boekjes en tijdschriften zijn bijna overbodig.
    Wat leuk dat je kaarten zo vaak in de prijzen vallen, maar ze zijn ook iedere keer heel erg mooi en keurig.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welke jongen vind dit nou niet super, om als grote fan zo'n mooi shirt te krijgen! En weer tot in de details hoor! prachtig!!!!
    En gefeli Tineke met je top 3 kaartjes!! en dat blijft hartstikke leuk!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een leuke kaart voor je neefje gemaakt Tineke super!!! en nog gefeliciteerd met je prijsjes...heel erg verdiend ...vooral die naaimachine vind ik SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Tineke
    ik heb even al je laatste creaties bewonderd en wat zijn ze allemaal weer prachtig door jou gemaakt.
    en het voetbal shirt is super zeg!
    fijn dat jou naaitafeltje in de top 3 is gekomen en terecht, want ik vind hem echt een topper van een creatie.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke,
    Nou, als dit niet in de smaak gaat vallen, echt super gedaan, mijn man is ook Feyenoord fan, hij vind het prachtig...leuk het vakje aan de binnenkant en gefeliciteerd met je Top3 notering en 1ste plek, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke. Wat een leuk shirt heb je gemaakt voor je neefje. Gefeliciteerd met de behaalde resultaten. De creaties zijn beide ook prachtig Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke verjaardag's kaart.
    Erg mooi en leuk gemaakt.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedenkt het altijd maar denk ik dan.....en dat is je weer prima af gegaan Tineke, hij zal het inmiddels wel hebben gekregen en het lijkt me stug dat hij het niet leuk zal vinden! Ik vind het in ieder geval stoer en vooral heel leuk voor een voetballer!

    Groetjes en een fijne zondag!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoop dat er nu niet een dubbele reactie van mij in komt te staan....raar, ik wou nog even zeggen dat ik vergat je te feliciteren met je gewonnen prijzen en blijkt er geen reactie van mij te staan! Maar ik vertelde je dat ik het bijzonder mooi vind en dat het me stug lijkt dat deze jonge voetballer er niet blij mee zou zijn! Een stoer en leuk cadeau!

    Groetjes en een fijne zondag!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je prijs bij Duymelot. De kaart is prachtig, de kleuren zijn goed alleen kloppen de letters niet. Er hoeven maar 3 letters op te staan P...., hihihi.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuk t-shirt heb je gemaakt Tineke en gefeliciteerd met je gewonnen prijzen. De naaitafel vond ik wel zo mooi.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is echt gaaf Tineke!
    Knap bedacht en heel origineel geworden!
    Als dit niet in de smaak valt.........
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is supergaaf Tineke, ik ga 'm even opslaan en voor m'n zoon gebruiken, bedankt voor deze leuke inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooo wat zal hij hier blij mee geweest zijn! Dit is nog eens een persoonlijk cadeau kaartje!
    Mooi gemaakt hoor dit shirt en leuk met die verkleinde logo's waar zouden we zijn zonder internet haha.
    Proficiat met je ereplaatsjes ja het zijn ook toppertjes en wat leuk he als je dan ineens je naam ziet staan!

    BeantwoordenVerwijderen