maandag 26 december 2016

Geboortecandy!

Dit bericht blijft voorlopig bovenaan staan. Scrol verder voor nieuwe berichten.

Zoals jullie wel weten, hopen wij binnenkort (als alles goed mag gaan) weer opa & oma te worden. Een 2e kindje voor onze dochter & schoonzoon, Jacqueline & Gert. 
En een broertje of zusje voor Martine!
We zijn er natuurlijk allemaal blij mee en zijn ook erg benieuwd of het een jongen of meisje is. En wat zijn of haar naam zal zijn. Ook niet onbelangrijk, op welke datum de kleine wordt geboren aangezien Martine 20 december jarig is.... Maar het belangrijkste is, dat er een gezond kindje geboren wordt en alles goed zal gaan.
Nu vind ik het wel leuk om er een candy aan vast te maken. Dus, heb je een idee naar het geslacht, naam en datum? Doe dan mee en wie weet win jij de candy!!


Wat moet je doen om in aanmerking te komen voor de candy?
* Wordt het een jongen of een meisje?
* Hoe zal het gaan heten?
* Wat is de geboortedatum?
* Laat een reactie achter onder dit bericht!

Als er iemand is die alles juist geraden heeft, is dat de winnaar! 
Maar dat is wel heel erg moeilijk. Dus er zullen waarschijnlijk meerdere winnaars uit de bus komen. 
Is er niemand die de naam en/of datum raadt, trek ik zelf een willekeurige winnaar.


De uitgerekende datum is over 4 weken maar dit kan natuurlijk ook eerder of later zijn.
Wil je meedoen? Wacht dan niet te lang want je weet maar nooit wanneer de kleine komt.
Als de baby geboren is, laat ik het jullie weten en wordt/worden de winnaar/winnaars bekend gemaakt.
Succes allemaal!

38 opmerkingen:

  1. ik zal de spits afbijten. Ik denk een jongen, Goris en geboren op 17 december 2017.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannende tijd weer hè Tineke! Het belangrijkste dat alles weer goed gaat en gezond is! Misschien krijgt Martine een zusje, dus ik zeg dan ...een dochter...19 december...
    Doris hihi. Veel plezier met je candy Tineke heel leuk dat je ons laat mee genieten!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt een verjaardagscadeautje: 20 dec. dus en dan zal alles roze kleuren, want het wordt weer een meisje met de naam Roos.
    Lekker spannend Tineke, maar o zo leuk!!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien wel een Kerstmeisje (25.12) met de naam Feline...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat spanend voor jullie ik denk ook een meisje met de naam lianne op 16 december groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg Tineke! Dat worden spannende weken, lijkt me heerlijk om dit van dichtbij zo mee te mogen maken bij je eigen kinderen!
    Ik ga ook een gokje doen, wat eigenlijk bijna onmogelijk is om goed te doen, maar goed, bij deze: Een jongen: Geert geboren op kerstavond 24 december 2016!

    Wel een super leuk idee dit!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee Tineke, ik gok op een jongetje, naam Martin en wordt 21 december geboren, dus nog maar even in spanning afwachten...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannende tijd komt eraan ik denk dat jullie een tweede kleindochter krijgen en ze word geboren op de kortste dag van het jaar de 21e en haar naam Marieke.
    ik heb werkelijk geen idee maar hopen dat jullie binnenkort een gezond kleinkind in jullie armen mogen sluiten dat is toch het allerbelangrijkste.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat spannend allemaal Tineke.....maar wel heel erg leuk he!
    Ik denk een jongen Gert en geboren op 22 december.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je deze candy doet Tineke. Mijn eerste gedachte was dat het een jongetje wordt die Gerben gaat heten. En hij wordt op 14 december geboren(mijn verjaardag) :)
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Tineke jullie worden opnieuw opa en oma?! Wat leuk! Gefeliciteerd! En Martine krijgt een broertje of zusje?! Zo spannend allemaal! Nog meer knutselplezier in de toekomst :) Ik ga gezellig mee raden. Ik denk dat het een jongetje wordt, hij zal heten Jayden en hij wordt geboren op 17 december. Nou als ik dit goed heb dan ben ik helderziend hoor hihi :p
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh een candy! En de reden daarvoor is helemaal geweldig. Spannend hoor. Ik wil hier ook wel een gokje voor wagen. Ik denk dat jullie een prachtige kleindochter krijgen, geboorte 25 december met de naam Lynn.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Tineke

    Een moeilijke keuze en kies een zoon.
    De naam is een gokje en denk aan Noah.
    Je hebt al leuke reacties gehad en hoop dat er toch een het juiste raad.
    De datum is 23 december.
    Gr Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een spannende weken hebben jullie nog voor de boeg Tineke, maar gelukkig is het aftellen begonnen. Ik ben benieuwd hoe Martine het straks vind als ze een broertje of zusje heeft. Ze mag zelf denk ik rond die tijd ook baar school. Dus dat is en dubbele verandering voor haar.
    Ik denk dat het een jongetje wordt, geboren op 17 december met de naam Joris. (vernoemd naar je man).
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Spannende weken voor jullie Tineke, en wat zal het bijzonder zijn voor Martine om met haar kleine broertje/zusje te knuffelen.
    Tja, je maakt het ons wel moeilijk met je candy hoor...
    Ik denk dat Martine een klein zusje krijgt en ze wordt op 26 december geboren en zal de naam Anna krijgen!
    We wachten maar in spanning af.....

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele spannende tijd breekt er weer aan voor iedereen Tineke...en wat gaaf dat je er een candy aan die leuke gebeurtenis gaat koppelen...
    het is natuurlijk een onmogelijk opgave om dat alle drie goed te raden....
    Mijn gokje is dat het meisje op 16 december geboren gaat worden en Julia gaat heten...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat super leuk Tineke dat je ons nu het bijna zover is dat de baby komt laat raden wat het gaat worden, de naam en datum. Ik doe graag mee aan deze geboortecandy. Ik denk dat het een jongetje gaat worden die ze Gert-Jan gaan noemen en dat hij op 21 december geboren wordt. Wat zal Martine trots zijn op haar broertje of zal het toch een zusje worden. We wachten vol spanning af en hopen dat alles voorspoedig mag gaan en er een gezond kindje geboren mag worden.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Allereerst gefeliciteerd dat jullie er binnenkort weer een kleinkind bij krijgen. Ik denk dat het toch weer een meisje gaat worden dat op 21 december geboren word. Ik vind Sylvia wel een leuke naam, dus dat word het misschien wel.
    Hopelijk word het een voorspoedige bevalling met een blakend gezonde dochter en dat Jaqueline weer snel en vol energie op de been zal zijn.
    xx Wilmalief zusje voor Martine.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op een of andere manier is er een foutje opgetreden. Het lief zusje voor Martine hoort natuurlijk achter de blakend gezonde dochter, hihi!!
      Nogmaals xx Wilma

      Verwijderen
  19. Wat spannend! Het is niet te hopen dat het op 20 december wordt geboren, is niet leuk voor Martine en ook niet straks voor broertje of zusje. Ik gok op 23 december, dat het een jongetje wordt en naam is natuurlijk heel moeilijk, maar ik vind Tinus wel een leuke naam! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke candy, Tineke.
    Ik gok dat het een jongen wordt die ze William noemen, geboren op 23 december.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke candy, Tineke.
    Ik gok dat het een jongen wordt die ze William noemen, geboren op 23 december.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke candy, ik denk een meisje, ze wordt op 26 december geboren en gaat Jorieke heten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuk voor jullie en de ouders en Martine! Dat is een onmogelijke opgave, maar ik doe een gok. Een jongetje Lars, 18 december.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke candy Tineke en natuurlijk onmogelijk om het allemaal goed te raden maar ik ga het proberen. Het wordt denk ik een jongetje met de naam Seth en hij wordt geboren op 18 december.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Tineke,
    Wat spannend allemaal. Voor iedereen bij jullie maar ook vooral bij Martine als ik dat verwachtingsvolle koppie zo bij dat ledikantje zie. Ik raad graag mee maar vooral wens ik toe dat het een gezond kindje mag zijn.
    Ik ga voor een jongetje Jan geboren op 28 december.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Tineke, bij ons in de fam. Worden broetjes en zusjes vaak op dezelfde dag geboren totaal niet handig mja... dus 20 dec. Een jongetje zijn naam gido groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Tineke,

    Ik had even gewacht tot bij onze zoon/schoondochter de kleine van de week geboren (23 November) was, want dan kon ik die naam pakken. Hihihi.
    Ik ga voor een zoon, met de naam Senn. Ik zal niet de 23e December zeggen, want ik zie dat die al een aantal keren is genoemd, ik ga dan voor de 16e December, want dat is onze trouwdatum.
    Leuk hoor, zo'n klein wondertje dat geboren gaat worden. Ik hoop dat het allemaal goed gaat en gezond is.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het kamertje ziet er prachtig uit, ik denk een knulletje, op de 24 december, een kerstkindje dus met de naam Goris of ieder geval vernoemd naar zijn opa. Hopelijk gaat alles naar wens, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Tineke, van een leuke candy, superspannend hoor om weer oma en opa te worden. Ik hoop voor je schoondochter dat het niet al te lang zal duren dus mijn voorspelling is: een jongen met de naam Jorrit, geboren op 13 december hihi, veel veel succes en ik hoop van harte dat alles goed gaat,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Tineke, ik denk dat het een meisje word, en dat het op 9 december word geboren (dat is mijn 50e verjaardag) en ja dan de naam....vaak word het naar oma vernoemd, maar dat is al gedaan, misschien nu naar je man, ik noem maar een naam, ze hebben al een Martine en nu een Gertine, we wachten met spanning af, we hopen dat alles goed verloopt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Tineke, Ik denk een jongetje, 27 december (Net tussen Kerst en Oud/Nieuwjaar) en naam Jop. Belangrijkste is inderdaad dat het gezond mag zijn! Sterkte voor je dochter met de laatste loodjes! Groeten Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Tineke ,ik denk dat het een jongetje zal worden.
    Waarschijnlijk op 22 dec. geboren ,en de naam Gert-Jan.
    Hopelijk mag alles goed gaan ,dat is toch heel belangrijk.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Tineke ik gok op 21 dec en een broertje voor Martine met de naam Jorick

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik reageer wat laat omdat ik niet meer zo heel actief ben op het blog..ik hoop dat het in het nieuwe jaar beter wordt....
    Wat geweldig leuk dat jullie weer een kleinkindje erbij krijgen....je kunt er niet genoeg van hebben...
    Ik heb een kleinzoon die jarig is op 5 december en één op 24 december en het is allebei niet zo prettig. Op 5 december heeft bijna iedereen al een verjaardag en op op 24 december is iedereen druk met de laatste voorbereidingen voor kerst.
    Ik hoop dan ook dat jullie kleinkind op 28 december geboren wordt en dat het een jongen wordt met de naam Gerben
    Liefs van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke candy, Tineke. En spannend!
    Ik denk dat het een jongetje wordt, geboren op vrijdag 16 december, met de naam Reinier.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Tineke, ik denk dat het een meisje wordt en ze wordt geboren op 22 december. Haar naam wordt vast Gerja, vernoemd naar pappa en mama.

    BeantwoordenVerwijderen