maandag 12 december 2016

Merci!

Vandaag heb ik een aantal doosjes met Merci-reepjes om te laten zien.
Deze maakte ik ook nog voor de verkoping.
Het is een leuk weggevertje bij verjaardagen of i.d.



De doosjes maakte ik met de Box art Merci van Dutch Doobadoo.
Als designpapiertjes koos ik uit Marianne Design, Maja Design en Tilda.
De binnenkant ben ik vergeten om op de foto te zetten maar daar gebruikte ik weer andere papiertjes uit de bijpassende serie.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectable: COL1394 Helleboras
Craftables: CR1387 Wreath
Creatables: LR0388 Flower doily, LR0398 Build-a-rose, LR0403 Tiny's Ferns, LR0414 Swirls & leaves
Paper bloc: PK9132 La Provence
Clear stamps: PL1505 Project NL - Actief (T)huis, PL1507 Project NL - Emoties, EC0163 Eline's mindfulness - Geluk
Plakparel: JU0932 Diamond gems - clear

9 opmerkingen:

  1. leuke kleine geschenkverpakkingen! Een DDBD mal met heel veel mogelijkheden!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze weggevertjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Dat zijn hele gave boxjes geworden,
    ik vind deze altijd geweldig ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree) }

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele leuke weggeefdoosjes zijn dat weer Tineke...mooi gedaan...altijd leuk om te geven en zeker om te krijgen...TOPPIE!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er prachtig uit Tineke!
    Inderdaad leuk om weg te geven.
    Ook om te krijgen .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zien er leuk uit.maar waarmee sluit je ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige mercidoosjes! Ik maak zoiets wel eens als bedankje, inderdaad. Ziet er altijd speciaal uit!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk en super om deze doosjes cadeau te geven! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen