zaterdag 31 december 2016

Oudjaarsavond

Bijna gaan we de grens over naar het jaar 2017.
Achter ons ligt een jaar waarin vreugde en verdriet elkaar afwisselden. Zeker de laatste week van het afgelopen jaar was voor ons heel zorgelijk. Maar God spaarde het leven van ons allemaal en in het bijzonder van Jacqueline en de kleine Guido.


Ook anderen kregen te maken met vreugde, verdriet en zorgen. Ik denk aan hen die eenzaam zijn, aan het graf stonden van dierbaren en zorgen hebben. Hen wens ik veel sterkte, moed en kracht toe!


Al mijn volgers en lezers van mijn blog wil ik bedanken voor de leuke, lieve en soms hartverwarmende berichten. Ik wens jullie allen een goede jaarwisseling toe en alle goeds voor het nieuwe jaar!

6 opmerkingen:

  1. Hallo Tineke,
    Ik wens jou en je gezin ook een goed en gezond 2017!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Ik wens je een hele fijne jaarwisseling Tineke
    en een goed, gezond.en zeker een creatief 2017 toe...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een spannende laatste week van het jaar hadden jullie.
    Fijn dat alles nu goed gaat en jullie kunnen genieten van Guido.
    Ik wens jullie ook een fijne jaarwisseling , een gezellige nieuwjaarsdag en evengoed, gezond en creatief 2017 toe.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was inderdaad een spannende laatste week van het jaar voor jou en je gezin, gelukkig dat alles nu goed gaat. Ik wens jou en je gezin hierbij alle goeds toe voor 2017 met veel geluk en gezondheid! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je lieve woorden Tineke!
    Verlies van dierbaren blijft moeilijk.
    Vooral in de december maand.
    Mooi dit kaartje met meisje!
    Ook jullie de beste wensen voor 2017
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Denk toch dat het een jongetje is op het plaatje.
    Maar ik vind het erg mooi wat het ook is!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen