donderdag 22 december 2016

Cupcakes

In mijn mapje zag ik dat er nog een paar freubels staan die ik nog niet heb laten zien.
Voor de verkoping haakte ik een paar cupcakes.
Leuk als klein sieradendoosje of i.d.


In leuke vrolijke kleurtjes...


Het patroon komt uit een oude Hobby Handig (jan/febr 2012).

Heerlijk met slagroom en een aardbeitje 😊

Bedankt voor de felicitaties en complimentjes op de kaart van Martine!!!
Inmiddels heb ik gevonden waar ik ooit het patroon vandaan haalde. Voor degenen die het willen hebben, hier staat het. Ik heb het ook bij het bericht van de taart-kaart gezet.

Ik krijg verschillende mails met vragen of de baby er al is.... 
Nee, de baby vindt het heerlijk warm bij zijn mama. Als het zover is, laat ik het jullie echt weten!
Het gaat er wel om spannen nu... Hopelijk gaat alles goed.

7 opmerkingen:

  1. wat een leuke doosjes je verjaardags taart is ook heel mooi ik heb hem ook al eens gemaakt heel leuk om te doen wat een spanning nog ik hoop dat het gauw geboren wordt groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker...:-)!!!
    Zou je me het patroontje kunnen mailen? Ik heb deze HH niet meer, maar dit is zo leuk.
    Dank je wel alvast, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammie!!!
    Ziet er heel goed uit.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke creatie is dit Tineke!
    Ziet er geweldig leuk uit,leuk kadootje.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke cupcake-doosjes heb je gehaakt Tineke...
    Ik wens jou en je dierbaren hele fijne feestdagen
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat prachtige, leuk als kadootje.
    Fijne feestdagen
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen