zaterdag 31 december 2016

Omslagdoek

Zoals ik al van de week al heb verteld, ben ik door alle consternatie vergeten om foto's te maken van de kraammanden. Maar van de cadeautjes had ik gelukkig al wel foto's gemaakt. 
Alleen niet van de cadeautjes die in de "kraammand" zijn gegaan voor Martine. 
Daar heb ik maar één ding zelf van gemaakt en de rest allemaal in de winkel gekocht zoals o.a. een blokfluit, electro, kleurboek, prinsessen zaklamp, stempels van Frozen met inkt, een puzzel, kleertjes, babyflesje en luiertjes voor de pop en nog veel meer.
Als Jacqueline 1 cadeau openmaakte kon Martine er ook 1 openmaken en sommige dagen zelfs wel 2. Echter, ze heeft donderdag al het laatste cadeautje opgemaakt... Ze kon niet meer wachten 😂
Voor de baby haakte ik een omslagdoek.


De omslagdoek haakte ik met Katia Saigon op haaknaald nr. 4.


De pop van Martine mocht stiekem de omslagdoek showen...


Ik haakte de omslagdoek met de Blanket stitch.


Een lieve label erop gemaakt.


In de "kraammand" van Martine zat ook een omslagdoek. Een roze voor haar pop.
Helemaal blij dat ze allebei dezelfde hebben ;-) 


Deze haakte ik met Supersoft van Zeeman op haaknaald 4.


En ook hier uiteraard een lieve label aan.

7 opmerkingen:

  1. Wat geweldig dat je die kraammmanden had gemaakt, altijd zo leuk om te krijgen maar zeker zo leuk om te geven. De omslagdoeken zijn prachtig, wat een werk is dat geweest! Kan me voorstellen dat ze donderdag meteen het laatste cadeautje wilde uitpakken noor haha. En ook je label vind ik zo leuk.
    Een fijne jaarwisseling toegewenst.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooie gemaakt, Tineke. Beide doeken zien er prachtig uit. Kan me voorstellen dat Martine blij was met zo'n mooie omslagdoek voor haar pop.
    Fijne jaarwisseling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig de omslag doeken Tineke!
    Daar zullen ze vast erg blij mee zijn .
    Wat een werk ,waar haal je de tijd vandaan.
    Dat geeft wel voldoening als het klaar is.
    Een goede jaarwisseling met je gezin.
    En de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    God is goed voor jullie geweest dit jaar.
    Hij wilde Jacqueline en Guido nog sparen!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige de omslagdoeken Tineke heel mooie kleuren !
    Altijd heel leuk om eigen gemaakte cadeautjes te geven en te krijgen .
    Leuk met de oma label.
    Wens je alvast een fijne jaarwisseling en een gezond creatief 2017 !
    Lieve groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo tineke

    wat een leuk kado weer
    wat ik zo mooi vind is dat je
    gewoon kan zien dat het met plezier gemaakt
    is het straalt gewoon liefde en zorgvuldigheid uit
    ps zo grappig en herkenbaar martine die de kadootjes allemaal al uitgepakt heeft
    groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende omslagdoek is dit geworden zeg en wat een leuk idee om die zelf te haken en dat mooie pastel groen. Die zal zeker gebruikt worden. Fijn zo'n warme doek voor de kleine Guido.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enige omslagdoeken! Kan kleine Guido lekker in gewikkeld worden en pop van Martine ook! Fijne jaarwisseling! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen