woensdag 14 december 2016

Wintertijd

Iedere maand verschijnt er een mooie collectie van Dutch Doobadoo. Rond 20 december zal de collectie van januari in de winkel liggen.
Ik mocht voor de mailing een creatie maken met de grappige pinguïn. Het werd een easelcard.
Het leuke is dat er op Facebook bij de Dutch Doobadoo groep een candy wordt weggeven met de mal. Dus zit je op Facebook en wilt deze mal graag hebben, doe dan gezellig mee en  wie weet ben jij de gelukkige! Je vindt in dat bericht ook mijn voorbeeldkaartje.


De basis van de kaart tekende ik op kraft papier en de binnenste delen op designpapier "Home for the Holidays" van Maja Design.
Alle randen smeerde ik wat in met witte gesso van Dutch Doobadoo.


De sjaal tekende ik zelf want deze zit niet op de mal.


Om de easelcard te laten staan plakte ik een paar plakparels op de bodem.
Bij de ski's heb ik een label gelegd met een tekst erop gestempeld.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1252 Skis and snowflake, CR1396 Ribbon square
Clear stamp: PL1517 Project NL - Winter
Luxe papier: CA3127 Zilver
Plakparels: JU0932 Diamond gems - clear

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke easelcard met deze grappige pinguin, Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wuuuuuuunderschön liebe Tineke
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tineke, wat een schatje!! Helemaal top.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een schatje! Ga deze ook zeker aanschaffen als de nieuwe mallen in de winkel te koop zijn. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Wat is dat weer een leuke mal,
    je hebt er een geweldig kaartje mee gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super grappige kaart Tineke!
    Heel erg leuk is de sjaal er bij.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke wa is dit leuk! Lekker vrolijk. Weer echt super de sup gemaakt. Je cadeautje voor je schoonzus in het bericht hierboven is ook erg leuk. Fijn om zelf wat te maken. En dat kan jij als geen ander. hierbij wil ik je bedanken voor de schitterende kerstkaart. Viel super in de smaak. Dank je wel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen