zaterdag 5 oktober 2013

40 jaar getrouwd

Net voor mijn vakantie heb ik een kaart gemaakt voor een 50-jarig huwelijk voor een dame uit België met een foto van het bruidspaar.
Nu kreeg ik een vraag van een vriendin van Jacqueline of ik dat ook wilde doen voor haar ouders die bijna 40 jaar getrouwd hopen te zijn. En ja, dat wilde ik wel.
Gisteravond heb ik de kaart afgegeven en ze was er gelukkig blij mee. Zelf is ze ook heel creatief maar dan op een ander vlak. Ze maakt schattige haar-accessoires voor kinderen die haar zus verkoopt in haar gezellige webwinkel.
Ik heb het papier ~Alma's sewing room~ van Pion Design gebruikt.
De trouwfoto uitgeprint en op het grote ovaal van Petra (LR0240) gedaan.
Een doily van Cheery Lynn eronder.
De takjesswirls zijn ook van Cherery Lynn en de bloemen van Joy! crafts.
De vlinder, vogels, cijfers en letters heb ik uit het papier geknipt.
Verder nog kant en een strik met bedel gebruikt.

Deze kaart wil ik mee laten doen met de challenges:
* Creapaleis: bruiloft/trouwen
* Crealing: swirls 

24 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke,
    Ze blijven mooi, ook deze is weer prachtig, mooi papier, leuk met de oude foto, erg mooi afgewerkt, toppie, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, heel stijlvol.
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een prachtige kaart
    Tineke,echt iets persoonlijks met
    de foto .Een goede zondag samen!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi tineke
    Vind je kaart prachtig Van kleur en zo romantisch ziet er geweldig uit met zo echte foto
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer schitterend Tineke, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend hoor Tineke.....zo zie ik ze toch wel ergggggg graag. Chic, stijlvol en romantisch.....geweldig.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is ie prachtig!!!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Tineke,

    Wat is het kaartje mooi geworden ze zal er zeker blij mee zijn en het bruidspaar ook vast wel. Mooie kleuren heb gebruikt.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwww wat mooi geworden en gaaaf ook het papier van Pion!!! Zo prachtig en bedankt voor je bezoekje nog!! super...

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi, chic en elegant, dat kwam als eerste in me op! Prachtkaart, Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn je kaarten toch altijd schitterend!!! Zo ook deze weer, een waar plaatje.

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is ze weer prachtig Tineke, het is zo'n persoonlijke kaart met het bruidspaar van toen erop en alle mooie stansen die je gebruikt hebt, echt 'n inspiratie bron

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Tineke!!! Hihihi ja hoor ik kom ook nog eens terug... maar ben zo druk aan het haken momenteel dat ik heel weinig blog.... sorry..... komt ook wel weer een keertje goed denk ik.... fijne zondag verder!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Tineke, Wat weer een supermooie kaart. Heel leuk gemaakt met de mooie mallen. Het plaatje is erg mooi. Wat mooi afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi en romantisch kaartje Tineke

    je blog ziet er prachtig uit, wat een mooie lay out

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat gaaf Tineke en de rest van je kaarten ook weer, sorry maar heb je een beetje verwaarloosd maar kom vanaf nu weer regelmatig bij je langs!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Tineke,
    Deze is ook weer zo mooi geworden, leuk om zo'n persoonlijke felicitatie kaart te maken, prachtig gedaan!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie kaart Tineke, met zo`n oude foto erop, ook deze is weer mooi afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat heb je er weer een schitterende kaart van gemaakt Tineke. Heel veel succes met de challenge bij Crealing. Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart!
    Leuk dat je meedoet met de Crealing challenge.

    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen