dinsdag 15 oktober 2013

IJspret

Door de hectiek van de laatste dagen vergat ik mijn voorbeeldkaartje te plaatsen voor de nieuwe challenge van Marianne Design Divas. Wel op het blog geplaatst maar niet hier.
Deze maand luidt de opdracht: winter/kerst. Niet zo moeilijk volgens mij want velen zijn aan de kerst/winterkaarten bezig. 
Letten jullie wel op de nieuwe regel? Je moet min. 3 producten van MD gebruiken anders kun je niet in aanmerking komen voor de prijzen.
Voor deze vrolijke winterkaart gebruikte ik het papier van paper bloc ~Wintertime~ (PK9100).
Het plaatje van de schaatsende Daisy komt van knipvel DDK3211 en ligt op de cirkel met geborduurde stiksteekjes (CR1248). 
De schaatsen (LR0247) vond ik hier wel leuk bij staan en ook de wantjes (CR1255) passen er goed bij. 
Het hoekje met tekst (COL1341) plaatste ik rechts boven en aan de linkerkant nog een ster (CA3106) geplakt.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* Deep Ocean: Christmas is round the corner

Van Maurice kregen we gisteravond nog een whats app gestuurd dat ze veilig aangekomen waren bij het gastgezin. Het is een mevrouw alleen en de jongens vinden haar niet onaardig maar ook niet aardig.... 
De Hollandse kadootjes vond ze wel leuk.
Ach, ze waarderen wss vrijdag het thuisfront weer ;-) 

33 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kaart Tineke
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi winterkaartje Tineke...wat een geweldige leuke accentjes heb je weer gebruikt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje
    Fijn dat je zoon goed is aangekomen in Engeland.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige winterkaart!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een schitterende winterkaart Tineke, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige winterkaart Tineke.
    Heel frisse kleurtjes bij elkaar.
    En het plaatje is ook heel lief.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een heerlijk winters kaartje, geweldig met die Daisystempel!!

    liefs annemariee n merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart Tineke! Wat leuk om die winterse tintjes met oranje te combineren!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke,
    Super zeg..wat een mooie kaart, lief plaatje en de mallen komen weer mooi tot hun recht en je Hollandse verpakking van de vorige post is ook prachtig, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje Tineke!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tineke,
    Ik ben gek van op alles wat maar te maken heeft met schaatsen, dus met dit kaartje scoor je heel goed bij mij....Schitterend gedaan, en een hele vrolijke winterkaart, en veel mooie dingen gebruikt!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi, winters kaartje heb je gemaakt Tineke.
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Tineke,
    Ik volg al een hele tijd jou blog en vind jou kaarten echt super mooi hoe jij de plaatjes inkleurt geweldig.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beeldschone winterkaart Tineke. Erg leuk gedaan weer. Die handschoentjes zijn ook zoooo leuk.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje is me dat! Heel mooi en winters!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sorry , wegens omstandig heden al een tijdje gen reactie meer achter gelaten.
    Maar wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt .
    Groetjes, elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart hoor Tineke, super. Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Tineke, was für eine wunderschöne Winterkarte, hast du gemacht. Ganz tolle Farben und ein niedlicher Stempel.
    Vielen Dank, für deine lieben Kommentare auf meinem Blog, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart Tineke. fijn dat je zoon goed aangekomen is, tja, bij een ander is het toch weer heel anders als bij "moeders" thuis, weleens goed om te merken hoe het bij een ander gaat, wat zal hij blij zijn je weer te zien haha.liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig!!!! Wat een supermooi kaartje Tineke....mooie kleurtjes ook. Mooi met die wantjes en met nog veeeeeel meer moois. TOP!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Tineke,

    Vanochtend was ik al bij je langs geweest. Toen had je deze suuuuuuper mooi ingekleurde en talentvolle dame nog niet op je blog staan.
    Ik vind die kleurtjes te samen zoooo mooi!! (Kan er een hele tijd naar kijken! haha).
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn dat je zoon goed is aangekomen En je kaart is heel mooi je zou er zo weer zin in krijgen
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een bjoetie van een winterkaartje ... Leuk weer he de don & Daisy vellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig leuke kaart weer, leuk deze malletjes erbij.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hartstikke leuk Tineke! Wat een leuk papier heb je gebruikt, die wantjes zijn ook zo leuk, ik heb ze gisteren ook gekocht.
    Ik ben vergeten op je vorige post te reageren, maar wat heb je dat mooi gedaan zeg! Ik hoop dat ze het wel waarderen, als ik het zo lees zijn ze nog niet echt helemaal blij daar, wat zal hij jou zorg en gezelligheid weer waarderen als hij thuiskomt!
    Fijne dag hoor.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is echt een prachtige kaart! En wat een gave wintermallen heb je gebruikt, mooi gecombineerd allemaal hoor!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Tineke,
    Net als jij ben ik ook een beetje druk geweest de laatste tijd. En ja, dan is er bijna geen tijd om op bezoek te gaan bij blogmaatjes. Maar ik maak het nu goed. En het was echt genieten bij je. Wat een leuke ideetjes voor verjaardagen of voor een gastgezin. Ik heb weer genoten van je schitterende creaties.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Tineke,

    Wat een prachtige kerstkaart is dit.
    En wat fijn en geruststellend dat je zoon goed is aangekomen in Engeland.

    Fijne dag en lieve groet van,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig, wat een lief kaartje is dit Tineke! Superleuk en heel erg speels door je kleurtjes, je mallen en je plaatje! De schaatsjes blijven het goed doen en zo met die lieve wantjes erbij is het helemaal superleuk! Je hollands kadootje voor Engeland heb ik even gemist maar ook weer erg gaaf gedaan, ik kan er niets anders van maken! Prachtig, je handen freubelen wat af!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schitterend winterkaartje Tineke!
    Bedankt ook voor de tip om mijn kaartje mee te laten doen bij de challenge.
    Ook je verpakking hieronder vind ik supermooi!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  31. oh wat een schatje tineke zo gaaf met die schaatsen en wantjes!!
    grt...corry

    BeantwoordenVerwijderen