zaterdag 12 oktober 2013

Sweet

Begin van de week was Jo-Anne, een nichtje van ons, jarig. Omdat de familie allemaal verder weg woont en ze gewoon naar school moest, vieren ze het vandaag.
Mss kunnen jullie nog herinneren dat Jo-Anne in de voorjaarsvakantie bij ons heeft gelogeerd. Speciaal om te komen knutselen met tante Tineke ;-)
Ze had heel veel verlangens maar van ons wilde ze knutselspullen want volgens haar had niemand anders daar verstand van dan tante Tineke... 
Heerlijk toch, zo'n kind?
Maar ik wilde ook iets voor haar freubelen omdat ik weet hoe blij ze daarmee is. Gelukkig had ik het vorige week al gemaakt want wist nog niet wanneer ze de verjaardag vierden. Dat kwam nu goed uit want anders was het wss niet af.
Ik maakte een soort huisje voor d'r. Het is eigenlijk een vogelhuisje om een appel in te hangen.
Eerst heb ik het in de gesso gezet, daarna een likje acrylverf en als laatste nog met een dabber (pearl) erover wat een mooie parelmoer kleur geeft.
Alle figuurtjes zoals de danseresjes, beer, snoeppot e.d. komen uit de blocs ~Sweet Christmas~en The Corner Shop~ van Tilda. 
Ook het achtergrondpapier is hiervan.
Vooraan de spring border van Memorybox gebruikt en tegen de achterkant de ijspegelrand (LR0135) van MD. 
Haar naam met een alfabet van Tim Holtz erop gezet en verder versierd met bolletjeslint en strik.
En nu maar hopen dat Jo-Anne er blij mee is.

Ik wil deze creatie mee laten doen bij:
* WLVC: Vintage maar geen kaartje

41 opmerkingen:

  1. Hallo Tineke,
    Wat ontzettend leuk gemaakt. Dit wordt vast door haar gewaardeerd. Want een tante die verstand van knutselen heeft en dan speciaal iets voor je maakt kan natuurlijk niet beter,
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige creatie Tineke en ontzettend leuk gedaan.
    groetjes van An ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super leuke creatie Tineke
    ook je viskoffer hieronder vind ik super

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende creatie Tineke, waar haal je de fantasie vandaan, ze zal er zeker blij mee wezen, zo`n creatieve tante heb ik niet gehad. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn zo'n creatieve tante die zo iets leuks voor je maakt, prachtig!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk Tineke!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat leuk Tineke dit zal ze wel heel leuk vinden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk,dit huisje, dat zal wel precies in de smaak vallen bij je nichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooi kadootje, daar zal ze vast heel blij mee zijn!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat is dit weer gaaf!!!! Ik heb ook al eens iets dergelijks genaakt en dat is zoooooo leuk om te down hè Tineke. Ook nog eens dat geweldige Tilda- papier en dan word je toch helemaal blij van je hobby. Heerlijke creatie! Liefs van Pkony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zit met de telefoon, vandaar typefoutje hihi. Sorry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zal Jo-Anne blij zijn dat jij haar Tante bent!! en wat zal ze er ongelooflijk blij mee zijn Tineke.
    Het is zo lekker meisjes achtig en jij kan altijd zo goed van die persoonlijke kadootjes maken!! Het is echt een heel schattige creatie en dat van een vogelhuisje.... Top!!
    fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Tineke, wat is dit onwijs mooi.
    Hoe kom je op het idee zeg???
    Alles past ook zo mooi bij elkaar.
    Ik weet ook zeker dat Jo-Anne dit een speciaal plaatsje gaat geven.

    Fijn weekend,groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Tineke,

    Prachtig is dit vogelhuisje, dat vindt Jo-Anne vast ook.
    Bijna 4 weken geleden was ik hier voor het laatst, waar blijft de tijd??
    Mooie creaties heb je gemaakt en veel,kerstkaarten, kinderkaarten, mannenkaarten, Jubileum kaart, ze zij stuk voor stuk schitterend.
    Fijn weekend.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeker weten is Jo-Anne hier blij mee, wat ontzettend leuk gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WAUW, wat heb je die geweldig mooi gemaakt. Ik ben weg van de manier waarop je deze hanger aangekleed hebt. Misschien ga ik je ideetje wel "lenen"...ik heb zo'n hanger al heel lang liggen om iets mee te doen en ik vind dit wel héél gaaf. Complimentjes Tineke en ik denk dat je nichtje superblij met tante Tineke is ;) ,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw Tineke, ik weet zeker dat Jo-Anne hier heel blij mee zal zijn, werkelijk een beauty.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  18. het is een prachtige creatie Tineke voor je nichtje Jo-Anne....Je zou maar zo een tante hebben hahaha

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt prachtig Tineke!
    Wat zal ze daar van genoten hebben, zo'n kind dat knutselen waardeert is toch echt geweldig!
    Mooi al die plaatjes, de kleuren , naam en het bolletjeslint!
    Ik had je viskaartje ook nog niet gezien dat is ook echt erg mooi voor een visser!
    Geniet van een fijne zondag!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig , wat een super leuk cadeau heb je gemaakt voor je nichtje .Erg creatief Tineke. Groetjes van Monie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super mooie creatie.
    Heerlijk toch als ze net als haar tante van knutselen houd.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhh wat super gaaf en hoe kom je weer op het idee!!! prachtig gepimpt!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk dat jij haar speciale "knutseltante" bent, lief! Wat je voor haar gemaakt hebt vind ik echt schitterend, zulke mooie kleuren en papier gebruikt en zo mooi alles bij elkaar gezocht zodat het een prachtig geheel is. Wat zal ze daar blij mee zijn Tineke, veel plezier.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi tineke
    je nichtje boft maar met zo knutsel-tante want dit ziet er superlief en mooi uit en toch leuk als je zo kind daar extra blij mee kan maken!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, Tineke wat is dit gaaf geworden zeg! Het is echt een soort kijk-kastje geworden, zo leuk! Daar zal je nichtje vast heel blij mee zijn geweest!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jij maakt de naam "knutseltante" hier weer meer dan waar Tineke, wat een supergaaf idee!! Ik ken deze vogelhuisjes maar zou dit nu nooit bedacht hebben! Het zit je in de genen hoor, een fantastische creatie voor Jo Anna waar ze zeker meer dan blij mee zal zijn!

    Liefs Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jo-Anne is hier weg van, kan niet missen! Wat een gaaf cadeautje voor haar als extraatje! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke creatie daar zal jullie nichtje heel blij mee zijn.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jeetje Tineke, Als ze dit niet vet cool vind, dan weet ik het niet meer. Het is gewoonweg schitterend, en je hebt me weer op een super goed idee gebracht. gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat geweldig mooi als ze daar niet blij mee is kan ik me niet indenken ha ha groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldig ze was er vast erg blij mee. Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Tineke,
    Supergaaf is dit, erg mooi aangekleed vogelhuishje, ziet er schattig uit, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik vind hem helemaal geweldig!
    groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat ontzettend leuk bedacht zeg!
    Ze zal er vast heel blij mee zijn.
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Het is een schitterend huisje Tineke.
    Wat zal Jo-Anne hier blij mee zijn.
    En ook met haar creatieve tante.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat heb je dit leuk gemaakt voor Jo-Anne, Tineke.
    Wat zal ze er blij mee zijn, en een speciaal plekje geven.
    Wie weet, maakt ze nog eens na met haar gekregen knutselspullen om het jou met je verjaardag te geven. Wordt wel kort dag, hihi.


    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Echt weer heel leuk gemaakt Tineke.
    Hier zal ze vast wel mee in haar nopjes zijn geweest!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  38. vast wel!
    ik vind het schitterend
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leuk huisje.
    Ik vind hem heel mooi.
    En ik denk dat uw nichtje er wel heel blij mee zal zijn.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtige creatie zag, en wat een werk zal dat geweest zijn !!
    Groetjes, Ellen ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een super gave creatie!!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen