vrijdag 18 oktober 2013

Jarig!

Even snel een berichtje gemaakt tussen de voorbereiding van de hapjes voor mijn verjaardag.
Zojuist met de post werd ik zo verrast door een hele stapel verjaardagskaarten... 
Ook gisteren kwamen er al een paar. De één is nog mooier dan de andere...
Omdat ik nu geen tijd heb om iedereen te mailen doe ik het ff zo. Ik hoop jullie nog een mailtje te sturen.
Wat een verrassing dat er zoveel van jullie aan me gedacht hebben. Er waren er zelfs die via via mijn adres wisten te bemachtigen...
Weet dat ik het zeer waardeer, zelfs al heb ik volgens mij enkele van jullie dit jaar vergeten? 
Alle kaarten heb ik een mooi plekje gegeven. Ik hoop er morgen of later foto's van te maken zodat jullie mee kunnen genieten.
Het liefste zou ik jullie allemaal willen uitnodigen maar dit gaat niet. Ik heb wel een heerlijke taart bij de bakker besteld.
Neem gerust een stukje mee voor bij je bakkie koffie of thee. Eet smakelijk! 

34 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke,

    Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst.
    En tot zaterdag in de Kiekmure!

    Groetjes,
    Ankeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in goede gezondheid.
    Ik wens je nog een leuke avond en een heel fijn weekend .
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Tineke en nog een fijne dag gewenst.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tineke,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde en creatieve jaren erbij gewenst....

    Gr. Alita (vriendin van Tini)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GEFELICITEERD Tineke met je verjaardag vandaag.
    Ik wens je nog vele gezonde jaren toe en voor vandaag een hele gezellige dag nog....
    Ik neem een stukje taart mee hoor...mmmmm lekker straks bij de koffie....hahaha

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik wens je een gelukkige verjaardag en nog een fijne dag
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi tineke van harte gefeliciteerd en een hele gezellige dag toegewenst. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tineke ich wünsche dir von ganzen Herzen alles Gute zu deinen Geburtstag und noch viel Spass und Freude beim Basteln
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Gezellige dag,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hééé Tineke,
    Van harte gefeliciteerd!
    En een gezellige avond samen met je gezin, fam. en vrienden!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat Tineke! Maak er een gezellige avond/weekend van.
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd!
    en nog een gezellige avond!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Langs deze weg ook nog een keer van harte gefeliciteerd, Tineke.
    Fijne avond met elkaar.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd en hoop dat je al een hele leuke dag hebt gehad

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag , en een hele fijne gezellige dag gewenst .
    Gr , Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ziet de taart er heerlijk uit
    Tineke.Nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Leuk dat je zoveel kaarten kreeg.
    Dat is altijd zo gezellig die post.
    Een fijne avond met elkaar.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi jarige job,
    Ik kan niets meer zeggen ...want mijn mond zit vol met taart, hihi.
    gflctrd! liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat stukje taart neem ik met liefde mee Tineke! Van harte gefeliciteerd enne ik denk dat ik wel weet welke er in ieder geval tussen zit....of PostNl moet niet gedaan hebben wat ik graag wou....Hij wiebelt nogal....

    Groetjes en een fijne avond!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tineke van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Sorry dat ik niet zo attent ben geweest om een kaartje te sturen..
    De allerbeste wensen!!
    Lieve groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd . . . en de taart was heerlijk!!
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha, die taart gaat lang mee,hartelijk gefeliciteerd Tineke en geniet van jouw dag ! lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Tineke,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, fijn om zoveel post te mogen ontvangen..de kiwitaart was heerlijk, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Tineke

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, nu lekker nagenieten dit weekend.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Er is er een jarig hoera hoera!!
    Proficiat met je verjaardag Tineke!
    Geniet van alle aandacht en visite en vooral van Martine die ongetwijfeld al enthousiast HOERA geroepen heeft vandaag!
    Fijn weekend
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Als nog Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag, een hele fijne dag, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een hele gezellige dag hebt gehad.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  27. van harte gefeliciteerd, fijne verjaardag op deze zonnige dag.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Alsnog van harte Tineke en wwat een super lekkere taart schotel je ons voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd Tineke en een hele gezellige dag!
    Groetjes NIcolet

    BeantwoordenVerwijderen