donderdag 17 oktober 2013

Home is where the heart is

Op de demodagen had ik zo´n leuk houten drieluikje gekocht. Dat wilde ik nu eens niet voor een ander maken maar voor mezelf. 
Het gebeurt niet veel dat ik mezelf trakteer. Laten we het maar op een voorproefje voor mijn verjaardag houden...hihi...;-) 
Eerst de achter- en zijkanten in de gesso gezet. Daarna met een dabber (pearl) erover wat een een mooie parelmoer kleurige glans geeft.
De voorkanten bewerkt met het prachtige papier ~The Corner Shop~ van Tilda. De "raamkozijntjes" uitgeknipt en op het bloemetjespapier geplakt. 
Verschillende leuke afbeeldingen uit het papier gehaald, de zijrandjes geblend met ditressink pumice stone en alles een plekje gegeven.
Kijk de beertjes zo leuk op de "vensterbank" zitten....
Op de "lambrizering" een tekst (COL1333) gestempeld. 

Dit drieluikje wil ik mee laten doen bij:
* WLVC: vintage maar geen kaartje
* Crafty Ribbon: anything goes with ribbon


30 opmerkingen:

  1. Wat mooi Tineke, en heerlijk om jezelf eens te trakteren nietwaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi drieluik kaartje, super mooi gemaakt, is weer gewoon een schilderijtje. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O Wat een schatje is dit, prachtige kleuren, mooi materiaal, schitterend gemaakt.
    Ik zie nu weer Martine in haar doopjurkje, het is zeker al een hele meid?
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig Tineke.

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg, een cadeautje voor jezelf! Toen wij pas getrouwd waren heb ik zelf van 3 canvasdoeken en scharnieren een drieluik gemaakt en gescrapt met onze trouwfoto's erop. Hij hangt er nog steeds.
    Groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat is dit mooi zeg, geweldig leuk gemaakt.

    Bij deze alvast van harte gefeliciteerd, ik wens je een hele gezellige verjaardag toe morgen.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een plaatje, echt heel mooi gemaakt, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke,
    Wat is dit supermooi gemaakt zeg, een prachtig 3-luik met prachtig papier..
    Leuk om eens iets voor jezelf te maken, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Tineke, en ook een goed idee van jou om ook eens aan jezelf te denken. Overigens de vorige kaarten waren ook prachtig, alleen geen tijd gehad om te reageren. Ik wens je morgen een fijne verjaardag toe, en ik weet in ieder geval zeker dat ik dit jaar niet te laat was met de kaart, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig is je drieluik, zo 1 heb ik hier al 2 jaar liggen en nog niets mee gedaan, schandalig hé, jij hebt het super mooi gemaakt zo.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig drieluik, wat heb je het mooi gepimpt zeg! Leuk cadeautje alvast voor jezelf! Het zal morgen wel druk zijn bij de post voor jou!
    Maak er een hele mooie dag van, ik wens je een hele fijne verjaardag.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi, Tineke.
    Je hebt het heel mooi aangekleed.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een snoepie is je drieluik Tineke
    Erg leuk om je zelf een keer te ver
    wennen.Meestal geef je kadootjes
    aan anderen.Je zal morgen vast en
    zeker ook verwend worden.Ik hoop dat je samen met je gezin een fijne dag
    mag hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige drieluik Tineke...leuk hé om eens iets voor jezelf te maken....KNAP gedaan!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk romantisch deze mooie creatie voor jezelf!
    Lief die beertjes.
    Hier zal Martine over een tijdje wel van genieten bij oma en je kunt er nog heerlijk een verhaaltje bij fantaseren zo sprookjesachtig mooi is het wel.
    Fijne avond nog
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja trakteer jij jezelf ook maar eens een keer! Het blijft wel een prachtige papierlijn Tineke, en het ziet er super leuk uit en in het echt is ie vast nog mooier!!
    Happy Birthday to you.....morgen en
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat gaaf!!!!!!! Heerlijk zoiets voor jezelf te maken......en waarom niet.Prachtig papier en zo'n lieve uitstraling.....geweldig.
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. AF EN TOE MOET JE JEZELF OOK KIETELEN. HET ZIET ER ERG LEUK UIT. GROETJES JANNY7

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tjee Tineke wat heb je weer een stel mooie creaties en kaartjes gemaakt!!
    Heel begrijpelijk dat je dit drieluikje nu eens voor je zelf houdt.
    En de Engelse gastvrouw van Maurice moet wel helemaal blij zijn met zo'n super mooi zelfgemaakt Hollands cadeau!
    Heel mooi gemaakt allemaal!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van Harte Proficiat met je verjaardag en ik wens je een fijne dag!!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WOW prachtig gemaakt Tineke!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Tineke ik zie dat mijn profielfoto verdwenen is, we hadden wat trubbels met de pc. Sorry hiervoor. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je mag jezelf best een verwennen en met dit drieluikje mag je heel blij zijn,het is prachtig. Vind je kerstkaart hieronder ook erg mooi, die had ik even gemist, geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wow , dat is mooi .
    Knap gedaan .

    Gr . Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw Tineke wat is dit mooi geworden!!!! Groot gelijk jezelf eens zo te verwennen:):):) Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende creatie Tineke.

    Supermooi gemaakt.

    Groetjes Greet.

    BeantwoordenVerwijderen