woensdag 16 oktober 2013

Let it snow

Vandaag laat ik jullie de kerstkaart zien die ik vorige week al gemaakt had. Maar wat in het vat zit, verzuurt immers niet ;-)
De basiskaart heb ik van kraft papier gemaakt. Het achtergrondvel is van ~Winter in Swedish Lapland~ van Pion Design.
Verschillende stansen van MD gebruikt: Christmas village (COL1327), Christmas village decoration set (COL1330), snowman (COL1332), Horizon pinetrees (LR0283), de banner met tekst (COL1325).
Achter de ramen van het huisje en lantaarnpaal heb ik vellum gedaan.
De "sneeuwlagen" heb ik van snowpaper (CA3104) gemaakt die ik door de golvende ribbelaar heb gehaald. 
Verder een paar houten sterretjes van de Xenos een likje gesso gegeven en hier en daar wat snowtex toegevoegd voor het sneeuweffect.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* Marianne Design: kaart zonder bloemen
* Deep Ocean: Christmas is round the corner

Ook wil ik nog vertellen dat ik onverwachts op zaterdag 26 oktober een demo hoop te geven op de Hobbybeurs bij Gerda's Hobbyshop. Ik zit daar met Marjan van der Wiel en Petra van der Zee. 
Deze beurs wordt gehouden in het soc. centrum "De Kiekmure" in Harderwijk van 10.00-16.00 uur. De entree en parkeergelegenheid zijn gratis! 
Deze kaart hoop ik mee te nemen. Ook neem ik de kaarten mee die in de mailing en Collection van november komen te staan. En....dat zijn allemaal mannenkaarten. 
Wil je mijn kaarten live zien, kom dan gezellig langs!

30 opmerkingen:

  1. Echt een hele winterse kaart. Mooi gedaan weer hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk kerstkaartje heb je gemaakt Tineke, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk winterse kaart.
    Heel erg mooi gemaakt.
    Ik vind de hertjes erg leuk.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi die kleine hertjes achter de sneeuw duinen, en het besneeuwde huis! en overal sneeuw, hihi. Je kaartje is weer een bjoetie!!
    En wat heel erg leuk dat je samen met Marjan en Petra een demo ga geven!! En wat is het toch jammer dat alles zo ver weg is, ik woon in het verkeerde deel van het land wat dat betreft. Alhoewel a.s zaterdag ga ik een workshop doen bij Elly van het scrap-ateljeetje in Anna- Poulowna dat is een 3o km. bij ons vandaan, heb er zin in, om eens met andere dames wat te doen.
    fijne avond en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige winterkaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi winters kaartje de vorige is ook heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk, winters tafereeltje Tineke!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke winterse kaart

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een grappig kaartje Tineke.
    Erg leuk die hertjes in de sneeuw.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje, jammer beetje ver weg, had ze graag in het echie gezien,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kerstkaart Tineke, vind je sneeuwlagen erg origineel gevonden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Tineke,

    Leuke kaart, jammer dat ik ook niet even in het echt je kaartje kan komen bekijken. Ook voor mij is dat best een eentje rijden. Ik wens je wel vast en hele fijne dag.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk tafereeltje in de sneeuw Tineke. Leuk zoals je het een en ander met elkaar gecombineerd hebt Tineke. Succes a.s zaterdag....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Tineke ,
    wow such a beautiful wintercard ,looks like a snowy winter ,great work!
    Greets Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Tineke

    Wat een vrolijk kerstkaartje, heel leuk zijn de sneeuwlaagjes.
    Wat leuk dat je een demo mag geven, alvast heel veel plezier voor de 26ste, en ook voor a.s. vrijdag.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel wat anders dan we van jou gewent zijn, maar wel een leuk kerstkaartje, Tineke.
    Voor ons ook wel wat ver weg, en hebben de verjaardag van mijn moeder die dag, komen we al wel in de buurt, maar toch nog best een eindje er vandaan.
    Maar wens je in ieder geval een fijne dag.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze kaart is ook weer fantastisch! Wat zou ik graag komen naar de hobbybeurs, maar het is een beetje ver!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Was für eine herrliche Wnterscene, wunderbar anzusehen.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh wat een dotje is het ... En mooi versierd en je mallen zijn te gek!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig wat een mooi winterskaartje heb je gemaakt...leuke mallen heb je gebruikt.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is een echte winterse kaart geworden Tineke, superleuk! Je mooie sneeuwpop steelt de show op dit leuke tafereel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart zeg!
    Erg leuk gemaakt en zo lekker winters!
    Tot gauw op de hobbybeurs!
    Gezellig!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor onze challenge bij MD.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh so cute, Thanks for sharing with us at Deep Ocean this week
    HUGZ Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. leuke kaart en een zeer leuke site
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi winters tafereel! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart Tineke met leuke ribbel sneeuw, mooi effect is dat!


    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen