dinsdag 29 oktober 2013

Snowfun

Nog even snel een kaartje aan jullie laten zien. Ik ga zo heerlijk een avondje weg en ga er echt van genieten. Na de druk met de voorbereiding voor de demo moest de turbo nog even aan blijven staan. 
Kaarten die morgen op de post moeten... 
Maar ´t is gelukt en ook tussendoor nog een Toffifeedoosje op bestelling gemaakt.
Weer een kaartje met het raam (CR1259) wat zo´n prachtige mal is. Achter het raam een plaatje van Gerda's Hobbyshop.
Het papier is van paper bloc "Wintertime" (PK9100).
Achter het raam de boom (CR1224) en ervoor de slee (CR1257). 
Aan de andere kant speelt het snoesje (3DHM056) in de sneeuw.
Een hoekje (COL1341) met tekst (COL1342). Verder een strik met belletjes en acryl sterretjes.
Op de boom en slee heb ik snowtex gebruikt en bij het snoesje stickles.

Morgen kom ik weer bij jullie langs op blogs! 

22 opmerkingen:

  1. wat een bjoetie Tineke erg leuk geworden. Ik wens jullie een hele gezellige avond toe, maar dat zal wel lukken toch?
    Liefs ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan weer Tineke.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, vooral dat raam doet het zo mooi op je kaart. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Tineke, leuk gedaan met het raampje.
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje is dit, en ja ik heb ook het raam gekocht, zie er zoveel mooie voorbeelden mee,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is super mooi Tineke, en de mannen kaart van gisteren is ook al zo mooie.

    Gr Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig winters tafereeltje Tineke...heel mooi die diepte erin gebracht....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer geweldig Tineke, leuk he dat raam, ik heb wel een andere maar voor kerstkaarten werkt het wel heel leuk.
    Fijne avond gehad? Ik denk het wel.
    De Rust! Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart Tineke,echt een
    snoepie. Wat is dat raam mooi,een
    schitterend voorbeeld weer.
    Leuk voor je een avondje uit.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke,
    Een gezellige avond gehad? vast wel..
    Wat prachtig dat je voor een blauwe boom hebt gekozen, past zo mooi bij de trui van Snoesje!! Het is een prachtig kerstkaartje geworden met de mooie createble! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooie kaart Tineke!
    Wat een mooi gebruik van al die stansen weer en een heerlijk sfeertje!
    Ik hoop dat je een heerlijke avond hebt gehad na al die drukte!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Tineke.

    Lieve groet van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig kerstkaartje, mooi is dat raam zeg, je hebt er een mooi tafereeltje van gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een bjoeitie! echt super leuk gedaan met het raampje ne ja Snoes is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een snoesje weer, Tineke.
    Hoop dat je van je avond hebt genoten. Heerlijk even ontspannen na een drukke tijd.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. HOi Tineke, ff geleden :). Wouw wat een mooie winterse kaart zeg :D echt geweldig mooi om te zien!!!

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben blij dat ik deze kaart in het echt had gezien, deze was één van de vele mooie kaarten bij de beurs van Gerda.Deze kaart is echt een juweeltje, Tineke.Ik hoop dat je hebt genoten na al die drukte.

    Vele groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart heb je weer gemaakt, ik blijf het raam to zoooo mooi vinden!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een schatje, erg leuk. Dat raam doet het heel goed, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tjee Tineke, wat heb je de laatste tijd veel kaartjes gemaakt.
    Bijna niet om bij te houden....
    Waar haal je de tijd en inspiratie vandaan :)
    Maar het zijn stuk voor stuk schitterende exemplaren!
    Ik had afgelopen zaterdag al een andere afspraak anders was ik zeker met Joke meegereden naar Harderwijk.
    Volgende keer beter!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze snoesjes zijn zo schattig met dat blauw paars.
    Heel leuk zo bij dat raam met de slee,
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen