woensdag 30 oktober 2013

Cool dude

De kaarten van de demo probeer ik een beetje wisselend te laten zien. De ene keer een kerstkaart en dan weer een mannenkaart en tussendoor nog wat andere kaarten/creaties.
Dan blijft er een beetje afwisseling in zitten.
Deze kaart kun je vinden in de mailing van MD op de website. De motorfiets maakt een rondrit door Nederland en daar hoort een molen bij ;-)
Ik heb gebruikt: paper bloc All for the man (PK9101), shield (COL1343), stamps (CR1223), molen (LR0208, motorbike (LR0287), gears en filmstrip van Tim Holtz en charm.

16 opmerkingen:

  1. Deze nieuwe stansen van MD zijn toch wel heel gaaf. Toen ik ze voor het eerst zag wist ik niet zo goed wat ik daarmee zou moeten, maar jij geeft een goed beeld van deze stoere stansen. Leuk!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo,n prachtige mannen kaart.Heel stoer hoor Tineke.
    De motor mal ga ik ook kopen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoer!!! En een erg mooie qua kleuren ook, laat staan je invulling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke,
    Ik heb je in de collection zien staan hoor, heb hem meteen gekocht natuurlijk, prachtig die stoere mannenkaarten!! net als deze. Die gave motor stans heb ik ook gekocht, is een hele mooie mal voor mannenkaarten.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met al die nieuwe stansen!
    Fijne avond!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke,
    Jij hebt de nieuwe motor stans ook super gebruikt,leuk dat schild en het bijpassende papier..hele leuke, stoere kaart is dit, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoere kaart leuke details en papier,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt , echt een hele gave mannencreatie met prachtige materialen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een ontzettend gaaf kaartje!

    groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie mannenkaart heb je gemaakt, met die mooie nieuwe mal .

    Groetjes , Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie en stoere kaart, super!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen