dinsdag 17 mei 2016

Beach

Nadat ik vrijdag de hele dag bezig ben geweest om de woonkamer goed te soppen na al het verven e.d. heb ik me 's avonds en zaterdag heerlijk terug getrokken in mijn hobbykamer. Even fijn ontspannen om wat DT-werk te maken.
Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien op het blog van HobbyVision. Omdat ik helemaal fan ben van het maritieme thema heb ik me daar weer in uitgeleefd.


Voor dit drieluik heb ik de card art Triptech van Dutch Doobadoo gebruikt.
Het design papier komt uit paper bloc "Nautical" (PK9133).
In het midden een afbeelding (MB0151) van Mattie op het basis cirkel (CR1331). Ernaast de vuurtoren (LR0231) met een plakparel (JU0932) als lichtje.
De zee (TC0838) heb ik 3x gestempeld en met 3d-lijm op elkaar geplakt. Het visnet (TC0839) heb ik op kraft gestempeld en uitgesneden. 
Tussen de golven en het visnet zwemmen vissen (CR1364).
Aan de linkerkant een schatkaart (LR0419) met een tekst (EC0159) erop gestempeld. 
Het stuurrad (LR0417) met plakparel (JU0955) met ertussen wat koraalmos (Memorybox).
Aan de rechterkant een meerpaal (CR1279) waar een anker (LR0232) is vastgebonden met touw. Het anker is bewerkt met Inka gold zilver. Wat schelpen en zeesterren (CR1363) met wat koraalmos leggen erbij.
Langs de zijkanten heb ik het scheepstouw (LR0418) uit kraft geplakt.
Verder vliegen nog een paar zeemeeuwen (CR1279) in de lucht.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

24 opmerkingen:

  1. Zoals altijd weer een geweldig mooie kaart Tineke!
    Zee en strand blijft een fantastisch thema en ook het model van je kaart past daar perfect bij. Heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig maritiem drieluik, Tineke. Ontzettend mooi geworden met al die bijpassende details!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart Tineke.
    Alles zo mooi op elkaar afgestemd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een super gave kaart Tineke!!
    Ik kijk mijn ogen uit ,er is veel op te zien.
    Wat een prachtige geheel,leuk model ook.
    Het licht op de vuurtoren is weer een idee !
    Hoe krijg je het steeds weer verzonnen .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Tineke, een beauty van een creatie....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig maritiem kaartje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd mooi die maritieme kaarten. Daar krijg je nooit genoeg van om naar te kijken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie drieluik kaart in dit thema! Gaaf zoals je de golven hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. J e zomerkaart is fantastisch, nu het bijpassende weer nog...!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jouw liefde voor het maritieme thema is te zien Tineke :) Prachtige kaart en zo'n mooi model :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt keigaaf Tineke, helemaal jouw ding!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Tineke. Maritiem kaarten blijf ik ook zo leuk vinden en de nieuwe mallen zijn super. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. PRACHTIG dit kaartje weer Tineke...heel mooi in deze maritieme sfeer....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er weer super gaaf uit Tineke.
    Dat geeft wel voldoening toch, alles lekker gesopt.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaart Tineke! Je blijft kijken naar alle details!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er weer mooi uit Tineke. Wat ik wel grappig vind is dat ik dat visnet alleen nog maar uitgesneden heb gezien, die had beter als stans op de markt gebracht kunnen worden. Dan had iedereen veel werk gescheeld.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi hoor. Toevallig had ik ook met dit model van Dutch Doobadoo afgelopen zondag een maritiem kaart gemaakt en geplaatst op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful creation, thank you for joining us at Paper Creator's Crafts.

    Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is a beautiful creation! Thanks for playing at Creative Inspirations this fortnight!
    We are also holding a DT Call over on the blog if you are interested :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Tineke, een heel mooie kaart en ik ben ook geïnteresseerd in de mal van Dutch doobadoo. Ik wil graag weten hoe groot de afmeten zijn van de kaart voor ik het koop.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen