dinsdag 3 mei 2016

Driemaster in zee

Jullie hebben vast al gemerkt dat ik hou van het nautische thema?
Vandaag mag ik jullie iets laten zien op het Marianne Design Inspiratieblog met de nieuwste materialen. Deze maand zijn er zoveel schitterende producten uitgekomen in dit thema.
Samen met wat "oudere" materialen heb ik me alvast aan het strand gewaand....


Voor het patroon van de kaart en ook de werkbeschrijving en de materialenlijst verwijs ik jullie naar het Marianne Design Inspiratieblog.
Als je deze kaart ook gaat maken, wens ik je alvast veel plezier ermee!
Om niets te missen van al het leuke nieuws van Marianne Design, zou ik zeggen: Word gezellig volger op het MD-blog.

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart is dit geworden, Tineke. Erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zeilboot is écht zo gaafff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kom maar op met je nautische kaarten want ik vind ze echt schitterend.
    De kaart hieronder is een stoere mannenkaart.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRACHTIG deze mannenkaart Tineke....wat een schitterende zeilboot erop en ook de golven zijn zo mooi gemaakt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Tineke!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is supergaaf!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart!!! En die anderen ook die je met dit thema hebt gemaakt. Mooi om dat touw zo te embossen en te inkten. Gaaf effect!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een super mooie kaart Tineke.
    Wat een leuk model en mooie mallen.
    De golven maken de kaart af .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Tineke, een schitterende mal!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wist niet dat jij houdt van het nautische thema. Nee tuurlijk weet ik dat wel hihi ;) Super stoere en prachtige kaart Tineke!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend Tineke! Wat is dit een geweldig mooie kaart met deze materialen. Ik heb ze in bestelling. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen