zaterdag 7 mei 2016

Parfum

Wat een prachtig weertje is het al een aantal dagen! Hoop dat het nog even zo blijft.... heerlijk. Probeer er van te genieten als het kan. 
Van de week was ik bezig voor het Marianne Magazine en tussendoor verleende ik hand- en spandiensten terwijl manlief bezig was met klussen in huis. Komende week gaan we nog verder met klussen maar ik hoop dat ik toch nog even tijd heb om aan de freubel te kunnen.
Door al deze drukte vergat ik dat er nog een creatie stond te wachten om te laten zien. Vorige week al hadden we een verjaardag van een nichtje die graag een cadeaubon wilde van Ici Paris. Daar wist ik wel wat mee te maken.


De parfumfles heb ik eerst uit wit cardstock geknipt en als design papier "Vintage Spring"en "Vintage Summer" van Maja Design.
In de vintage spiegel (LR0321) heb ik een afbeelding van Pinterest gedaan. 
De kleine handspiegel heb ik bewerkt met Inka gold zilver en het spiegelgedeelte is uit zilverkarton gestanst.
Een paar pumps (LR0291) erbij en roosjeslint met parels.
Om de hals een strik van tule (JU0924) met een label (CR1352) met tekst (PL1524) eraan. Op de fles ook een tekst (PL1508) gestempeld. 


De binnenkant...met een doosje ertussen. 


Ook deze afbeelding komt van Pinterest.


In het doosje een proefmonster. 


Bij de Eifeltoren (CR1220) nog een paar afbeeldingen die van Pinterest komen.


De zijkant...


De achterkant....
De parfumfles is een patroon van Sandra's Scrapshop

Deze creatie wil ik mee laten doen bij:

Met 2 kaarten viel ik nog in de prijzen.


Bij Card and Scrap won ik met de vogeltjes en bij WLVC met de schaatsen.

15 opmerkingen:

  1. Wauw...wat een prachtige creatie, Tineke. Ontzettend mooi gedaan, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Tineke! Wat heb je dat mooi gemaakt zeg!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je het patroon van Sandra weer op een hele mooie manier gebruikt Tineke en het is weer een prachtig persoonlijk kado geworden!!! En je hebt de jarige vast heel blij gemaakt! Veel succes met de klus thuis, dat moet ook af en toe gebeuren hè! Geniet van je Moederdag vandaag en dankjewel voor je prachtige inzending naar Scr@p-Cards!
    Liefs van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik nog te zeggen van harte met je winnende kaartjes!!! We stonden samen op een gedeelde eerste plek hè...zo grappig!

      Verwijderen
  5. Supermooie creatie Tineke!!! Daar ben je even mee bezig geweest, zoveel mooie details en prachtig papier...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende creatie Tineke !!
    Leuk cadeau ,Gefeliciteerd met je 2 gewonnen kaartjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een chique kaart Tineke! Heel mooi zoals je de kleuren hebt verwerkt en de cadeaubox is zo leuk! Ik vind de parfumvorm al zo verrassend en dan zit er nog een cadeau in :) Gefeliciteerd met jouw winnende kaarten en succes met klussen!
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beeld schone kaart Tineke!!
    Super mooi ,die krijgt vast een ere
    plaats bij je nichtje in huis.
    Gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie creatie heb je weer gemaakt, toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What at great and creative project! Love the perfume by the way ;)
    Thanks for joining us at Card and Scrap!
    Mette - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super chique deze parfumfles en dat gast zeker weer een winnaar worden!
    Proficiat met je prijzen!
    De plaatjes van pinterest Zijn hier prachtig op en dan een " monstertje" met bon er in leuk idee!
    Fijne klussen freubel week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Masse flott siden sist jeg var innom deg.
    Klem :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allereerst gefeliciteerd met je prijzen! Deze parfumfles is ook weer geweldig leuk! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, so beautiful.♥
    Thank you for joining us at Card and Scrap.
    Hugs Line.

    BeantwoordenVerwijderen