maandag 16 mei 2016

Een jongetje

We zijn alweer over de 1e helft van de meimaand heen. 
Gisteren is de nieuwe challenge gestart op het blog van Marianne Design Divas
Deze maand willen we graag baby- of kinderkaarten zien.
Mijn voorbeeld is een babykaartje.


Het model van de kaart is de babyfles van Dutch Doobadoo. Deze gebruik ik graag voor babykaarten.
De afbeelding (MB0159) heb ik gestanst en op de basis cirkel (CR1331) geplakt.
Bij de beertjes past dit design papier uit paper bloc "Eline's babies pink" (PB7050) erg leuk.
Een paar bloemetjes (LR0388) met een plakparel (JU0955) met wat swirls (LR0414).
Onderaan een paar babyvoetjes (LR0305).
Op de dop van de fles heb ik een tekst (EC0106) gestempeld. Om de hals een strik van tule (JU0924) met een paar rammelaartjes (LR0307).

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

7 opmerkingen:

  1. Prachtig Tineke wat een leukerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a beautiful creation! Thanks for playing at Creative Inspirations this fortnight!
    We are also holding a DT Call over on the blog if you are interested :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief babykaartje, Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk model en een heel mooi kaartje! Leuk dat het niet in babykleuren is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super lief babykaartje Tineke!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke
    Schitterend is je babykaart en dit model blijft idd heel erg leuk dus ik snap wel dat je hem vaak gebruikt, de kleuren vind ik ook wel erg mooi zo.
    Gezellig dat je meedoet bij het CraftAddiction challengeblog.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig baby kaartje Tineke!!
    Prachtig deze kleur bij de beren.
    Het model is zo leuk.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen