zaterdag 14 mei 2016

Veel liefs van mij xxx

Het is wat stilletjes op mijn blog. Goris en ik zijn al ruim een week in huis aan het klussen. Het plafond in de woonkamer, keuken en hal is gewit. Ramen en deuren zijn geverfd.
En ik ben maandag begonnen om de meubels te verven. Pfff...wat een mega klus!!! 
Ik had gedacht om alles klaar te hebben in een week maar dat viel tegen. Wel zijn de salon- en eettafel geverfd en een side-table en een tafeltje. 
Toen ik de verf op de salontafel zette, had ik wel even pijn in mijn buik... want stel dat het tegen zou vallen.... Dan kon ik niet meer terug. Maar het eindresultaat mag er zijn! Nu de kast nog ;-)
Ik zal binnenkort wel wat foto's laten zien.

Tussendoor heb ik van de week toch 's avonds nog in mijn hobbyhok zitten freubelen.
Een nicht van ons had me gevraagd of ik iets leuks met foto wilde maken voor een dierbaar iemand. 
Zoiets als het frame wat Martine aan haar mama heeft gegeven.
Gelukkig was het op tijd helemaal klaar.


Voor het MDF fotolijstje van Dutch Doobadoo gebruikte ik het design papier "Vintage Romance" van Maja Design. Dit kwam mooi uit bij de kleuren van de foto die ik op de basis cirkel (CR1331) plakte.
Een vlinder (LR0357) erbij en op een banner stempelde ik een tekst (EC0138). Het frame heb ik met seambinding vastgemaakt.
Langs de zijkanten zitten bloemetjes (CR1323) tussen de swirls (LR0414). Ertussen zit een parelkoord.


Onderaan de "palen" nog een bloem (LR0388) met blaadjes (LR0398) van de roos. In het midden de waterlelie (LR0406) met varens (LR0403).
Op alle bloemen zitten parels.
Mijn nicht was heel blij om het te geven en van de ontvangster kreeg ik een mailtje voor het supermooie kado. Daar doen we het tenslotte voor...

Deze creatie wil ik mee laten doen bij:

14 opmerkingen:

  1. Wat een dotje is het foto lijstje Tineke!!
    Super mooi,echt een plaatje .
    Prachtig de swirls met de pareltjes.
    De waterlelie staat er heel mooi bij.
    Wat knap dat je de meubels verft.
    Ben benieuwd hoe het gaat worden.
    Goede Pinksterdagen met je gezin.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Tineke. Ik ben wel benieuwd mast het resultaat van je meubels. Verfen enz kost vaak mer tijd dan je denkt. Mast het klaar is dan heb je een heerlijk gevoel, alles weer mooi schoon en fris... Nog fijne pinksterdagen. Groeten Trijntje
    S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig fotolijstje.
    Veel succes met klussen, ben benieuwd naar het resultaat.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw...dat heb je weer erg mooi gemaakt, Tineke. Kan me voorstellen dat gever en ontvanger er erg blij mee waren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt Tineke!! Echt super!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful project, thanks for joining us at Sisters of Craft and good luck. Wendy DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige fotolijst Tineke! Zulke mooie en zachte kleuren en de swirls met bloemen vind ik een leuk detail :) Heel herkenbaar denken dat je een week met iets bezig bent en dat het vies tegen valt. Gelukkig heb je toch een hoop afgekregen en is het heel mooi :) Succes met klussen!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heel erg mooi net als het vorige fotolijstje knap gedaan heel veel sucses met het verven groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ook dit is weer een prachtige fotolijst voor een zeer persoonlijk cadeau,
    heel mooi gemaakt Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is a beautiful creation! Thanks for playing at Creative Inspirations this fortnight!
    We are also holding a DT Call over on the blog if you are interested :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow this is lovely! thank you for joining us at creative inspirations.
    Suzanne x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is beautiful, thank you for joining us at Paper Creator's Crafts.

    Pam x

    BeantwoordenVerwijderen