vrijdag 20 mei 2016

Gentleman

Vandaag start op het HobbyVision team blog een nieuwe challenge.
Deze maand is het thema: vintage. 
Mijn voorbeeldkaart is een kaart voor een man.


In de nieuwe serie "Vintage Romance" van Maja Design zitten ook mooie vellen voor mannenkaarten. Daar heb ik dit design vel, de afbeelding van de auto, de gentleman en hoed uitgehaald.
Voor de kaart heb ik shape art Medal van Dutch Doobadoo gebruikt.
De rand-gears (Joy! Crafts) heb ik bewerkt met embossingpoeder Aged marine van Stampendous.
Aan de zijkant staat de Big Ben (CR1221). Stukjes filmstrip (Tim Holtz) en een parkeerkaart (Joy! Crafts) erbij.
Op de afbeelding heb ik 2 "schroefjes" (CR1324) gezet en ernaast 2 plakparels (JU0955).
Hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om met de challenge mee te doen ;-) 

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

15 opmerkingen:

  1. Een hele mooie vintage mannenkaart Tineke. Gaaf zoals je die gears bewerkt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een stoere mannenkaart Tineke.
    Super, de parkeer kaart erbij.
    De plaatjes ook.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke mannenkaart weer Tineke. Prachtig. Die parkeerschijf blijf ik ook erg leuk vinden op dit soort kaarten. Heb ik ook al eens op mijn lijstje gezet maar nog niet gekregen. 😥
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuke mannenkaart Tineke...mooie stoere accentjes erop...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke,
    wat heb je een gave mannenkaart gemaakt, mooi zijn de gears erbij..Ik dacht dat het Pion papier was, maar het is van Maja lees ik nu..
    fijn weekend,
    groetjes,
    Ans
    p.s. de fietskrat is gearriveerd, prima in orde en prijkt nu op de nieuwe fiets van mijn man..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige mannenkaart heb je gemaakt. Leuk die vintage stijl!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige mannenkaart.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi en stoer tegelijk! Heel gaaf is je kaart, Tineke, die raders zijn erg leuk hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige stijlvolle mannenkaart Tineke.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie kaart, helemaal mijn stijl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is a beautiful creation! Thanks for playing at Creative Inspirations this fortnight!
    We are also holding a DT Call over on the blog if you are interested :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great vintage style card. Thanks for joining us at Creative Inspirations!
    CraftyNatalie - DT
    We are also holding a DT call if you are interested.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, what an awesome vintage creation. We are blessed that you linked with our Challenge at Word Art Wednesday and inviting you to join us again in our current challenge. Leaving you with the encouragement from God's Word in Romans 15:5-6 which tells us, "May the God who gives endurance and encouragement give you the same attitude of mind toward each other that Christ Jesus had, so that with one mind and one voice you may glorify the God and Father of our Lord Jesus Christ." Have a great Memorial Day weekend.

    Blessings,
    JO ANN
    http://jatterburycreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen