maandag 23 mei 2016

Coole gast

Zaterdag hadden we een paar verjaardagen. 
Niet voor allemaal had ik tijd om iets te maken. Voor 2 neven had ik een kado-envelop gemaakt waar ik geld ik kon doen.


De kraft envelopjes van Hema zijn hier super geschikt voor.
In het gras (CR1355) staat een racefiets (LR0394) naast een boom (LR0136).
Op een banner stempelde ik een tekst (PL1518).
Verder een paar chevrons (DF3407) toegevoegd.
Het design papier komt uit paper bloc "Suave" van Authentique.


Hier kun je zien dat het een envelopje is.
Het andere envelopje laat ik in een volgende post zien.

12 opmerkingen:

  1. Cool...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke cadeau-envelop, Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke,
    dat is net dat beetje extra, je hebt de envelop heel mooi aangekleed,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog zo leuk om zo'n mooie gepimpte kado-enveloppe te krijgen!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kado-enveloppe
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige mannen kado envelop!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een stoere geldenvelop Tineke!!
    Weer een heel leuk idee.
    Zal je neef blij mee zijn.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke envelop. Mooi zijn je meubels geworden. Knap gedaan...ik doe het je niet na!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. reuze stoer en leuk om zo gave envelop te geven heel erg leuk!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf envelopje met die mooie fiets!

    BeantwoordenVerwijderen