maandag 2 januari 2017

Uitslag geboortecandy!

Eindelijk heb ik dan even tijd gehad om tussen alle reacties op de geboortecandy te kijken of er waren die het geslacht, naam en geboortedatum goed hadden.
Niet één had alles goed maar toch zat er iemand heel dichtbij. 


Lia zei dat het een jongetje zou worden met de naam Goris en zou op 24 dec. geboren worden. Goris is zijn doopnaam en ze zat wel heel dichtbij de geboortedatum van 25 dec.
Diana de Ruiter had als enige de naam goed: Guido.
Zij hebben dus de candy gewonnen!!!

Maar Elizabeth had ook genoemd dat het een jongen zou worden met de naam Goris. Ze zat wat verder bij de geboortedatum en noemde 17 dec.
En dan was er nog iemand die als enige de juiste geboortedatum had genoemd: Gaby Dierx
Ook zij winnen een een pakketje!!!

Willen jullie me alle 4 een mailtje sturen naar gwvdlinden@solcon.nl? Dan kan ik de pakketjes verzenden.

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik bij de 4 winnaars hoor, ja, wie wil nu niet een Kerstkindje...:-)???
    Ik heb je net een mailtje gestuurd.

    Bedankt, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief van je dat je deze 4 dames gaat verwennen!
    Gefeliciteerd allemaal!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat u 4 pakketjes weggeeft. Ik heb u al een mail gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk dat ik het bijna goed had, dank je wel Tineke, ik hoop dat jullie heel veel van de kleine Guido gaan genieten, samen met zijn zus Martine. Ik ga je even een berichtje sturen.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd alle winnaars! Het is toch altijd moeilijk te voorspellen naam en datum maar knap dat er een paar dit (bijna) geraden hebben! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd voor de winnaressen.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen