maandag 6 september 2010

Crea's voor Jacqueline

Zoals beloofd kom ik terug om de crea's te laten zien wat ik voor onze oudste dochter Jacqueline heb gemaakt. Ze is vandaag 19 geworden. We vieren het woensdag pas omdat ze zelf moest werken. Ik kon het niet eerder hier neerzetten omdat ze het leuk vond om vanavond haar kado's te krijgen als ook Gert (haar vriend) erbij was. En aangezien ze nog weleens op mijn blog kijkt om (zoals de kinderen zeggen...) te weten wat ik allemaal schrijf..

Maar nu naar de creatie's. Ze vindt de kadoosjes en - tasjes altijd zo leuk dat ze pas al eens vroeg of ik voor haar ook zoiets zou maken als ze jarig was. Daarom voor haar een leuk modelletje in mijn map opgezocht en aan de slag gegaan. Doordat ze bijna altijd thuis is (als ze niet werkt) moest ik het onder haar werktijd doen. Ze had nu gelukkig een avonddienst..







Maar er moest natuurlijk nog wat in het tasje. Ik vond het niet leuk om er iets van chocola in te doen. Opeens kwam ik op een idee wat ik een tijd terug gezien had op een blog. Het werd dus deze corner bookmark of te wel een boekhoekje (te gebruiken als bladwijzer). De tutorial is hier te vinden. Jacqueline is n.l. stapel op lezen en is in haar vrije tijd dan ook altijd met een boek te vinden.







Ik hoefde niet na te denken welk papier ik zou gebruiken. Want net als mij, is ook zij helemaal weg van Tildapapier. Dit is uit de allernieuwste Tildablok ~Wintergarden~ gemaakt. Het beertje komt van een vel van de bijpassende Tildaplaatjes.
Alleen haar naam kon niet helemaal op het label dus heb ik er "Jacky" opgezet omdat we haar zo ook weleens noemen.

Nu willen jullie misschien nog weten wat ze ervan vond? Wat denken jullie?
Ze was helemaal verrast en was er helemaal weg van. Het tasje krijgt, volgens haar zeggen, een ereplaatsje op haar kamer. En de corner bookmark gaat in haar leesboek.
Al met al een hele lange post geworden. Ik hoop dat ik jullie er niet mee verveel...
Bedankt voor het langskomen en ik stel jullie reacties altijd zeer op prijs.

Groetjes, Tineke

20 opmerkingen:

  1. hoi Tineke

    heel erg mooi,maar misschien een beetje dom maar wat is een corner bookmark?

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow.....deze is heel leuk geworden, kan me voorstellen dat hij een ereplaats krijgt;)
    De corner bookmark is ook heel leuk geworden!
    je zou zo steeds afgeleid worden tijdens het lezen:p
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuuw Tineke wat heb je dit schitterend
    gemaakt en ik snap dat ze het heel erg leuk
    vond. Nog van harte gefeliciteerd met je
    dochter

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van Harte Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter, en wat een prachtig cadeau heb je voor haar gemaakt, ik vind het tasje zo mooi!! en ook de bookmark is supergaaf, ik vind het een leuk idee, ben ook een groot leesfanaat. Ik kan me voorstellen dat ze er door verrast was, maar ook heel blij.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig gemaakt tineke, gefeliciteerd me jaqueline haar 19de verjaardag
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachige cadeautjes, ziet er heel mooi uit, mooi papier en een leuk idee om er de bookcorner in te doen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww schitterende creaties Tineke! Vooral dat tasje vind ik geweldig!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi,

    wat onwijs leuk zeg!!!!! En wat een leuk idee, zo'n bladwijzer! Ga eens kijken hoe dat moet want onze dochter maakt altijd ezelsoren in de boeken........

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die zijn leuk!!!! Wat zal ze daar blij mee zijn geweest. Een hele dikke pluim voor jou hoor.
    Ze boffen maar met zo'n lieve creamoeke hihi.

    groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende creaties Tineke
    Als nog Van Harte Gefeliciteerd met je dochters verjaardag.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowww such lovely creations Tineke!!!
    Very pretty!

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuk idee ze zijn schatig gewoon grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowwww Tineke,wat schitterend gemaakt,Beiden heel mooi papier en details.
    Daar was ze zeker heel blij mee.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van Harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter,
    En wat een ontzettend gave creatie heb je voor haar gemaakt,SCHITTEREND!!!!!!!!!!!

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi tasje is dat geworden zeg!! En de originele boekenlegger vind ik ook helemaal super! Nou ik kan me voorstellen dat ze hier heel blij mee was hoor. Wat leuk om zoiets voor je eigen kinderen te maken hé?
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. These are both beautiful creations Tineke. Love the pretty papers and the gorgeous designs!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super ziet alles eruit Tineke!
    Logisch hoor dat alles een ereplekje krijgt op haar Kamer!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb al je mooie creaties bewonderd en kom hier ook even de complimenten brengen Tineke!Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig tasje Tineke, erg mooi!!! Het papier van mijn pinguin-kaartje is van vorig jaar, maar het is vast nog wel ergens te koop, het is van DCWV!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou ik snap wel waarom het zo goed in de smaak viel hoor, ik vind het prachtig! Dat Tilda papier is echt perfect!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen